Strona główna
/
Artykuły
/
GCB: szkolenia i warsztaty dla branży rozpoczęte
GCB: szkolenia i warsztaty dla branży rozpoczęte
Na zdjęciu: szkolenia gdansk GCBGCB wspólnie z INSPIROS Consulting Group rozpoczęło unikalny na skalę europejską projekt, polegający na stworzeniu oferty pokonferencyjnej dla sektora turystyki biznesowej w oparciu o 4 markowe produkty turystyczne - wyróżniki Gdańska i Regionu Pomorskiego. Są to: Bursztyn, Morze, Solidarność i Zamki gotyckie. Wczoraj (21.02.2011) w hotelu Radisson Blu w Gdańsku odbyły się pierwsze z czterech warsztatów dla branży turystycznej dot. bursztynu - „Amber Relax”. Koncepcja produktu bazuje na tradycjach regionu związanych z wydobyciem bursztynu, jego obróbką, a także na wizerunku Gdańska jako miasta silnie związanego z jantarem. Pierwsza prelekcja przedstawiała Bursztynową Komnatę, czyli przygodę ze Złotem Bałtyku, a dokładnie koncepcję budowania wizerunku Gdańska i Regionu Pomorskiego w segmencie turystyki biznesowej, w oparciu o Bursztynowe Dziedzictwo Kulturowe Pomorza. Przedstawiono również plany promocyjne Autostrady Amber One oraz prezentację dot. bursztynowego stadionu – PGE Arena. Ponad 20 osób, wśród których znaleźli się przewodnicy, przedstawiciel Urzędu Miejskiego w Gdańsku, bursztynnicy i hotelarze dyskutowało nad tym jak zintegrować działania promocyjne związane z bursztynem. Oto niektóre z wniosków i pomysłów: - promocja województwa pomorskiego na arenie międzynarodowej pod nazwą Gdańsk i Region Pomorski; - pracownicy recepcji hotelowych oraz uczestnicy targów turystycznych noszący biżuterię bursztynową; - bursztynowy pokaz ogni jako atrakcyjna oferta urozmaicająca konferencje; - oryginalne gadżety reklamowe nawiązujące do bursztynu: bursztynowa miniaturka stadionu PGE Arena. Wskazano również obszary do polepszenia, m.in. brak możliwości zorganizowania połowów bursztynu dla grup biznesowych. Obrady zakończone zostały bursztynowym lunchem. Kolejne szkolenie już dziś w Hotelu Nadmorskim w Gdyni. Temat: „Sea Emotions” . Relacja wkrótce na stronie www.gdanskconvention.pl. Więcej informacji udziela p. Adriana Kluczyńska (Gdansk Convention Bureau) kluczynska@gdanskconvention.pl ; tel. 58 3000 659.
źródło: www.gdanskconvention.pl (PR)
Poprzedni artykuł
Hotel Logos w Krakowie: sprawdź nową ofertę
Następny artykuł