Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    ICCA nagradza zdjęcie nagiego mężczyzny


ICCA nagradza zdjęcie nagiego mężczyzny

ICCA nagradza zdjęcie nagiego mężczyzny

Norweskie Convention Bureau wygrało konkurs organizowany przez stowarzyszenie ICCA na najlepszą kampanię promocyjną regionu.  

Zwycięskie zdjęcie zatytułowane” Norway for natural reasons” przedstawia nagiego mężczyznę stojącego na skale z podniesionymi z zachwytu rękoma, zwróconego przodem w stronę gór. Nagroda za najlepszy marketing miejsc przyznawana jest przez ICCA od 1997 roku. Nagradzane są przede wszystkim pomysł, wysiłek i osiągnięcia jakie organizacja zdobyła promując markę miejsca. Norweska kampania zaprezentowana została podczas 48. kongresu ICCA, który miał miejsce we Florencji we Włoszech. Dyrektor Biura Convention w Norwegii, Bente Bratland Holm przyznała, że umieszczenie nagiego mężczyzny w kampanii wiązało się z pewnym ryzykiem braku akceptacji. Na szczęście zdjęcie promujące kraj spotkało się z ciepłym przyjęciem i zyskało popularność. Trzyletnia kampania, która pochłonęła zaledwie 1 milion euro pomogła przyciągnąć zagranicznych turystów, którzy zostawili w Norwegii 93 miliony euro. Norweskie Convention Bureau jest idealnym przykładem na to, że nawet dysponując niewielkim budżetem można osiągnąć wielki sukces. Wydawałoby się, że podobną koncepcją kierowali sie twórcy kampanii internetowej promującej miasto Gdańsk. Na filmie krążącym po internecie jest również nagi mężczyzna. Różnica jest taka, że Norweg stoi i zachwyca się widokiem, natomiast Polak biega po polu w snopku siana. Jedyne co jest pewne to fakt, że filmik z nagim rolnikiem w roli głównej cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Na chwilę obecną ma ponad 362 tysiące wyświetleń na serwisie YouTube. By go odnaleźć należy wpisać: Fale GDN 1. Jakie będą efekty kampanii promującej Gdańsk, to dopiero się okaże. źródło:  na podstawie www.iccaworld.com                                         www. gdansk.naszemiasto.pl