Konferencje.pl / Artykuły / Jeden kompleks, wiele możliwości. Odkryj potencjał eventowy Centrum Praskiego Koneser
Jeden kompleks, wiele możliwości. Odkryj potencjał eventowy Centrum Praskiego Koneser

Centrum Praskie Koneser to wielofunkcyjna przestrzeń eventowa, w której obiekty o różnym charakterze i przeznaczeniu współpracują, zapewniając organizatorom wysoką elastyczność i łatwość koordynacji. Tutaj możliwe jest tworzenie wydarzeń o niemal dowolnej skali i w różnym stylu – od kameralnych spotkań po spektakularne eventy plenerowe. Na konferencje i imprezy polecamy powierzchnie eventowe Centrum Praskiego Koneser.
Centrum Praskie Koneser w Warszawie to miejsce z bogatą historią, sięgającą XIX wieku, kiedy pełniło funkcję zaplecza Warszawskiej Wytwórni Wódek „Koneser”. Charakterystyczna, neogotycka architektura przez lata stanowiła istotny element praskiego krajobrazu. Upadek branży spirytusowej w XX wieku doprowadził do degradacji kompleksu, który przez lata pozostawał opuszczony. W XXI wieku rozpoczęto jego rewitalizację, przywracając mu świetność i nadając nową, wielofunkcyjną rolę. Dziś Koneser łączy historyczną zabudowę z nowoczesną infrastrukturą, oferując przestrzenie biurowe, apartamenty, restauracje, liczne sklepy i usługi, hotel oraz obiekty eventowe.
Centrum Praskie Koneser – eventowe miasto możliwości
Centrum Praskie Koneser jest przestrzenią, w której każdy event nabierze nowego wymiaru. Dzięki unikalnej synergii obiektów, wydarzenie może płynnie rozgrywać się w kilku miejscach jednocześnie, tworząc dynamiczne doświadczenie dla uczestników. Organizując wydarzenie w Koneserze, nie trzeba ograniczać się do jednej przestrzeni. Scenariusz eventu może obejmować konferencję w Butelkowni, targi na otwartej przestrzeni kompleksu – na Placu Konesera, lunch w jednej ze znakomitych restauracji, a wieczorem zwiedzanie Muzeum Polskiej Wódki, a wieczorem koncert na otwartej przestrzeni kompleksu – na Placu Konesera.
Trudno jest znaleźć drugi taki obiekt w Warszawie, równie otwarty na potrzeby meeting plannerów, a przy tym którego mocnym atutem jest współdziałanie różnych obiektów eventowych ze sobą, aby w efekcie stworzyć niezapomniane wydarzenie.
Pełna dowolność w kreowaniu eventów
Zrewitalizowana zabudowa postindustrialna stanowi nie tylko tło, ale też pełnoprawny element wydarzenia. W obrębie Centrum Praskiego Koneser można zorganizować konferencję w nowoczesnej przestrzeni, po czym zaprosić gości do jednej z restauracji na elegancki bankiet. Dodatkową zaletą jest możliwość skorzystania na miejscu z usług partnerów – fryzjera, kwiaciarni czy studia beauty.
Na otwartym Placu Konesera można przygotować strefę targową, pokaz premierowy, koncert lub plenerowe studio telewizyjne. Wszystkie te elementy funkcjonują w ramach jednego kompleksu, bez konieczności angażowania wielu lokalizacji w różnych częściach miasta.
Elastyczność i spójność organizacyjna
Organizatorzy wydarzeń zyskują nie tylko dostęp do różnorodnych obiektów eventowych, ale także ułatwioną logistykę. Centrum Praskie Koneser działa jak doskonale skoordynowany mechanizm – zapytanie trafiające do jednego z operatorów, jest przez niego koordynowane – także w aspekcie współpracy z pozostałymi podmiotami działającymi na terenie Konesera, jeżeli wymaga tego charakter wydarzenia. Dzięki temu organizacja eventu w Koneserze nie wymaga negocjowania osobnych umów z wieloma partnerami – każdy element układanki jest dostępny w jednym miejscu.
Przestrzeń bez ograniczeń
Rozległy teren Konesera pozwala na elastyczne zarządzanie przestrzenią. Wydarzenia plenerowe mogą zostać odpowiednio wydzielonej, zapewniając komfort zarówno uczestnikom eventu, jak i gościom pozostałych części kompleksu. Możliwości adaptacyjne pozwalają na organizację zarówno kameralnych premier produktów, jak i dużych festiwali czy targów. Letnie miesiące na Placu Konesera to nawet kilkaset wydarzeń, od plenerowych imprez targowych po duże wydarzenia kulturalne i branżowe.
Sprawdzeni partnerzy i podwykonawcy ułatwiają dobór usług dodatkowych, a doświadczenie w organizacji różnorodnych eventów pozwala na dostosowanie oferty do specyficznych wymagań klientów. Co więcej, organizatorzy mogą liczyć na wsparcie promocyjne – obiekt, w zależności od zakresu współpracy, oferuje działania PR-owe, promocję w mediach społecznościowych, reklamę internetową i możliwość ekspozycji wydarzenia w ramach swoich materiałów promocyjnych.
Doskonała dostępność i infrastruktura
Lokalizacja Konesera to dodatkowy atut – bliskość dworca kolejowego (Warszawa Wschodnia), metra (Dworzec Wileński) i bezpośrednie połączenie linią kolejową z lotniskiem ułatwiają logistykę zarówno organizatorom, jak i uczestnikom wydarzeń. Na miejscu dostępny jest również parking na 250 pojazdów.
Eventowe centrum Pragi zaprasza do organizacji wydarzeń!
Niezależnie od tego, czy interesuje nas profesjonalna sala, która pomieści ponad 500 gości kongresu, elegancką salę kinową czy luksusową przestrzeń idealną na prezentację produktów z najnowszej linii - na Placu Konesera znajdziemy odpowiedź na każde zapotrzebowanie. Nie musisz długo szukać, ułatwimy Ci dotarcie do najlepszego miejsca na Twój event. Przedstawiamy 6 niezwykłych miejsc, w których możesz zorganizować swoje wydarzenie!
Plac Konesera
Serce Centrum Praskiego Koneser
Niezwykle klimatyczna, pofabryczna przestrzeń plenerowa. Ogólnodostępny Plac Konesera znajduje się w otoczeniu zrewitalizowanej, ceglanej architektury i nowoczesnych obiektów. Corocznie gości dziesiątki wyjątkowych wydarzeń.
Plac Konesera o łącznej powierzchni 4000 m kw. jest główną sceną Lata Konesera, cyklu wakacyjnych eventów, które na stałe wpisały się w kalendarz warszawskich atrakcji kulturalnych. Umożliwia organizację takich wydarzeń jak: targi, wystawy, prelekcje, kameralne koncerty (np. muzyki poważnej), kino plenerowe, pokazy teatralne i wiele innych.
Centrum Eventowe Butelkownia
Doskonały wybór na wydarzenia z rozmachem!
Centrum Eventowe Butelkownia jest miejscem, do którego kroki powinni kierować meeting plannerzy, poszukujący naprawdę dużej przestrzeni. 1500 m kw. tworzy niemal nieograniczone możliwości kreacyjne. Na parterze budynku znajduje się przestrzeń Korkownia, idealna na konferencję dla 120 osób lub jako przestronne foyer, w którym można zaaranżować strefę networkingową, recepcję lub do którego zaprosisz gości na powitalnego drinka.
Na parterze budynku znajduje się przestrzeń Korkownia, doskonała na konferencję dla 120 osób lub jako reprezentacyjne foyer, idealne na strefę networkingową, recepcję czy miejsce powitalnego drinka dla gości.
Sala Butelki, usytuowana na pierwszym piętrze, to 675 m kw. surowych, industrialnych i wysokich (5,3 m) wnętrz, które łatwo dostosować do charakteru wydarzenia. Pokaz mody, kongres biznesowy dla 650 uczestników, rockowy koncert, elegancki bankiet, a może plan zdjęciowy? W Butelkowni każdy scenariusz znajdzie swoje idealne otoczenie. Obiekt oferuje nowoczesną infrastrukturę techniczną, w tym możliwość podwieszania sprzętu audiowizualnego i elementów scenografii, a także wprowadzania pojazdów do wnętrza.
Warto dodać, że obiekt połączony jest przejściem z Hotelem Moxy, co zwiększa komfort gości zaproszonych na event w Butelkowni, a zakwaterowanych w hotelu. Obiekt został doskonale wyciszony, dzięki czemu dźwięki montażu i samego eventu nie zakłócają spokoju hotelowych gości, nawet w późnych godzinach nocnych. Butelkownia jest dostępna przez całą dobę, co daje organizatorom pełną swobodę w przygotowaniach i realizacji wydarzenia.
Echo Sfera
Przestrzeń dopasowana do każdego scenariusza
Echo Sfera to nowoczesna, w pełni wyposażona przestrzeń eventowa w samym sercu Centrum Praskiego Koneser. Elegancki design i elastyczne rozwiązania aranżacyjne sprawiają, że jest to idealne miejsce na konferencje, warsztaty, spotkania biznesowe i wydarzenia artystyczne.
Echo Sfera oferuje 130 m kw. powierzchni, którą można dostosować do specyfiki organizowanego wydarzenia. Główna sala może pomieścić do 80 uczestników, zapewniając komfortową atmosferę zarówno dla kameralnych spotkań, jak i dynamicznych prezentacji. Nowoczesne wyposażenie obejmuje profesjonalne nagłośnienie, ekran projekcyjny oraz zaplecze sanitarne, a przylegająca do sali kawiarnia stanowi doskonałe miejsce na networking czy przerwy kawowe.
Gama Concept
Ekskluzywna przestrzeń dla miłośników motoryzacji, biznesu i dobrego stylu
Gama Concept to nie tylko unikalny kompleks motoryzacyjny, oferujący szeroką gamę usług dla miłośników motoryzacji, ale również wyjątkowa przestrzeń eventowa! Na powierzchni 1000 m kw. zorganizować można niezapomniane eventy w standardzie premium. Przestrzeń została wyposażona w zaawansowany sprzęt audiowizualny, w tym 17-metrową ścianę LED P2, co czyni ją idealnym miejscem na premiery, konferencje, gale, pokazy mody lub koncerty. Rozkład dostępnej przestrzeni pozwala dowolnie modelować ją według potrzeb i charakteru wydarzenia. Na teren Gama Concept wprowadzić można nawet kilkanaście pojazdów.
Integralną częścią kompleksu jest restauracja Concept Food & Wine, serwująca dania kuchni europejskiej w towarzystwie starannie dobranych win, co zapewnia doskonałe doznania kulinarne zarówno podczas spotkań biznesowych, jak i prywatnych. Dla koneserów przygotowano Cigar Lounge, komfortową przestrzeń do degustacji cygar, oferującą relaks w eleganckim otoczeniu.
Scena Kotłownia – Centrum Eventowe w Muzeum Polskiej Wódki
Industrialny styl, niepowtarzalny klimat i oryginalne przestrzenie eventowe
Miejsce, które przywoła klimat dawnych czasów, łącząc bogatą historię narodowego trunku z nowoczesnymi przestrzeniami eventowymi. Muzeum Polskiej Wódki znajduje się w odrestaurowanym budynku dawnej Rektyfikacji Warszawskiej Wytwórni Wódek. Obiekt poza wynajmem przestrzeni eventowych oferuje również zwiedzanie z przewodnikiem, zakończone degustacją wybranych polskich wódek.
Scena Kotłownia to wielofunkcyjna przestrzeń eventowa o powierzchni ponad 300 m kw., utrzymana w loftowym stylu. Parter z barem, za którym zasiądzie 27 osób, oraz antresola osadzona na zabytkowych kotłach, tworzą unikalne tło dla wydarzeń. Wyposażenie obejmuje projektor, opuszczany ekran, nagłośnienie marki Bose oraz zmienne kolorowe oświetlenie ścian, co pozwala na pełną adaptację przestrzeni do potrzeb konferencji. Scenariusz spotkania warto tu wzbogacić o warsztaty live cooking, do których Scena Kotłownia jest również przygotowana.
¾ Koneser Koktajl Bar to miejsce, gdzie w niezobowiązującej atmosferze można spróbować doskonałych drinków. Idealny pomysł na afterparty po głównym wydarzeniu lub nieformalne spotkanie firmowe. Dodajmy, że poza salą główną Koktajl Bar oferuje możliwość wyjścia na słoneczny, zielony taras, z którego można podziwiać Plac Konesera oraz okolicę.
Strefa VIP oferuje kameralną atmosferę dla ekskluzywnych spotkań czy prywatnych wydarzeń. Dwie eleganckie przestrzenie o bliźniaczym układzie połączone są foyer. Strefa VIP jest chętnie wybierana na spotkania dla osób ceniących komfort i dyskrecję lub oczekujących odpowiednich warunków na eleganckie kolacje.
Restauracja Setki Powodów jest barwnym miejscem, gdzie doskonałe jedzenie, świetne koktajle i muzyka tworzą niesamowity klimat. Wieczór integracyjny? Kolacja firmowa? Impreza okolicznościowa? Są setki powodów, aby wybrać się właśnie tu. Restauracja dysponuje również ogródkiem letnim na 30 miejsc siedzących.
Akademia świetnie sprawdzi się na warsztaty, szkolenia czy prezentacje. Nowoczesne wyposażenie oraz elastyczność aranżacyjna pozwalają dostosować przestrzeń, o powierzchni 141 m kw., do indywidualnych potrzeb każdego wydarzenia. Dźwiękoszczelna ścianka umożliwia podział Akademii na dwa niezależne pomieszczenia.
Ostatnia z dostępnych przestrzeni, Kino, to klimatyczna sala (71 m kw.), której wystrój nawiązuje do tradycyjnych urządzeń destylacyjnych. Miedziane ściany oraz wyściełane fotele tworzą atmosferę “starego kina”, idealną na projekcje filmowe, prezentacje czy kameralne spotkania.