Pobierz ebooka

Pobierz ebooka

Pobierz e-book

Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Jacek Prokopiuk Jacek Prokopiuk Ekspert
Dagmara Plata-Alf Dagmara Plata-Alf Ekspertka

Strona główna   /   Artykuły   /   Konferencja MPI Poland Club: podsumowanie


Konferencja MPI Poland Club: podsumowanie

Konferencja MPI Poland Club: podsumowanieNa zdjęciu: mpi kraków

13 kwietnia odbyła się w Krakowie druga w tym roku konferencja MPI Poland Club.

W trakcie spotkania o charakterze warsztatowym zaproszeni trenerzy mówili o roli komunikacji, kreowania wizerunku i wywierania wpływu w relacjach biznesowych. Pierwszą część zajęć poprowadził Marek Skała, od ponad dwudziestu lat właściciel firmy szkoleniowej, trener i publicysta. Na praktycznych przykładach, odwołując się do doświadczeń zawodowych, przekonywał jak ważne jest  budowanie wizerunku, który pozwoli na skuteczne realizowanie celów biznesowych. Uczestnicy poznali także zasady wywierania wpływu i nauczyli się, jak wykorzystać je w praktyce.

Autorem popołudniowej prezentacji był mieszkający w Polsce Irlandczyk Keith Byrne, właściciel szkoły językowej, lingwista i specjalista w dziedzinie komunikacji. Trener przedstawił różnice między kulturowymi etykietami biznesowymi oraz skoncentrował się na nieporozumieniach komunikacyjnych wynikających z odmienności  języka angielskiego używanego przez Brytyjczyków i Amerykanów oraz przedstawicieli innych narodowości.

Tematyka wystąpień oraz interaktywne działania trenerów prowokowały zaproszonych gości do zadawania pytań oraz ożywionych dyskusji.

Współorganizatorem Spring Meeting było Krakow Convention Bureau.

źródło: www.mpiweb.pl