Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Novotel otrzymał "Koronę Turystyki"


Novotel otrzymał "Koronę Turystyki"

Novotel otrzymał "Koronę Turystyki"Na zdjęciu: Novotel Korony Turystyki

Novotel nagrodzony w plebiscycie „Korony Turystyki” na najlepsze marki turystyczne, w kategorii hotele. Ta znana i rozpoznawalna na świecie marka uzyskała najwięcej głosów czytelników portalu i magazynu „Polska Wita”, który jest organizatorem wydarzenia. Uroczysta gala i wręczenie Koron Turystyki odbyły się 1 grudnia w jednym z  warszawskim hoteli.  

„Korony Turystyki” to pierwsza edycja konkursu, którego celem jest stworzenie prestiżowej listy najlepszych marek turystycznych w Polsce. Spośród dużej konkurencji Novotel został wybrany jako sieć najlepszych hoteli – na podstawie tysięcy głosów uczestników plebiscytu. Mechanizm wyboru opierał się na opiniach osób, które bezpośrednio korzystają z usług turystycznych w Polsce – są gośćmi hoteli i w oparciu własnego doświadczenia oceniają standard oraz jakość oferowanych usług.  - Jesteśmy dumni, że zdobyliśmy Koronę Turystyki. To najlepsze potwierdzenie, że hotele Novotel są znane i cenione przez Polaków podróżujących po naszym kraju i po innych kontynentach. W 11 hotelach w Polsce i 400 na całym świecie oferujemy naszym gościom nie tylko atrakcyjne lokalizacje i komfortowe pokoje: w tym Executive - bogato wyposażone, dla najbardziej wymagających gości. Zapewniamy także najwyższej jakości serwis oraz szeroki zakres usług. Wśród nich specjalny koncept dla rodzin z dziećmi FamilyNovotel, czy też profesjonalną organizację wydarzeń biznesowych w ramach programu Meeting@Novotel” - mówi Joanna Świerkosz, Marketing Manager Grupy Hotelowej Orbis, która odebrała „Koronę Turystyki” dla marki Novotel w czasie gali. „To „królewska” nagroda, która motywuje do jeszcze lepszej pracy dla naszych gości, to także zobowiązanie na przyszłość” – dodaje Joanna Świerkosz. Organizatorzy przyjęli podstawową zasadę, że to konsumenci decydują o wszystkim i stworzyli im optymalne warunki wyboru. W konkursie „Korony Turystyki” głosowanie odbywało się w 40 kategoriach. Uczestnicy wypełniali ankiety zamieszczone w magazynie „Polska Wita” (nakład 70 000 egzemplarzy) oraz na portalu www.polskawita.pl. Wysłano je także jako e-mailing skierowany do prenumeratorów magazynu (30 000 osób). Pomiar polegał na spontanicznym wypełnieniu kwestionariusza, w którym, w 40 kategoriach pytano o najlepsze turystycznie marki. Głosowanie trwało od 16 września do 25 października 2010 r. Wyniki opracowała firma badawcza Estymator. Atrybutami „Korony Turystyki” dla nagrodzonych są: oryginalna statuetka wręczana na uroczystej gali oraz Godło Korony Turystyki, którym nagrodzona marka może się posługiwać w swojej komunikacji.Novotel to marka hoteli trzy- i czterogwiazdkowych. Na świecie działa ich prawie 400 w 60 krajach, w tym 11 w Polsce. Położone są w dużych miastach, centrach biznesowych lub miejscowościach atrakcyjnych turystycznie. Konsekwentna dbałość o wysoki standard usług sprawia, że hotele Novotel cenione są zarówno przez turystów, jak i osoby podróżujące w celach biznesowych. Atutami hoteli tej marki są przestronne, modułowo zaprojektowane pokoje, zbalansowana oferta gastronomiczna dostępna 24 godziny na dobę, nowoczesne zaplecza konferencyjne, przyjazny personel, kąciki zabaw dla dzieci oraz centra rekreacji. Marka Novotel należy do sieci Accor. W Polsce hotelami Novotel zarządza Grupa Hotelowa Orbis, której Accor jest partnerem strategicznym.Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 59 obiektami w 25 miastach w Polsce i 1 hotelem w Wilnie na Litwie. Oferuje ponad 11.000 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis i Etap, a także Orbis Hotels i Holiday Inn w Warszawie. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.  

źródło:  PR