Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Podsumowanie 14. edycji Targów RemaDays Warsaw 2018


Podsumowanie 14. edycji Targów RemaDays Warsaw 2018

Podsumowanie 14. edycji Targów RemaDays Warsaw 2018Na zdjęciu: Targi RemaDays Warsaw 2018 konferencja

Tegoroczna, 14. już edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays, już za nami. Ponad 20 tys. gości z 54 krajów odwiedziło stoiska 800 wystawców z 26 państw świata. Nie zabrakło wystąpień ekspertów i doskonałej zabawy w Strefie Relaksu.

Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays, które odbyły się w dn. 7–9 lutego br., przyciągnęły liczne grono zwiedzających, krajowych i zagranicznych wystawców oraz szereg zaproszonych ekspertów, którzy podzielili się swoją wiedzą z obecnymi w trakcie wygłaszanych prelekcji. O skali wydarzenia świadczyć mogą same liczby: na 35 tys. mkw. powierzchni wystawowej swoją ofertę zaprezentowało ponad 800 firm z 26 krajów. Targi zgromadziły ponad 20 tys. gości, w tym około 3 tys. osób spoza Polski. Po odwiedzeniu stoisk wystawców, goście RemaDays chętnie wypoczywali w przygotowanej przez organizatorów na 2 tys. mkw. Strefie Relaksu ze stanowiskami restauracyjnymi i kawiarnianymi.

Merytoryczną część wydarzenia swoimi wystąpieniami uświetnili m.in. Robert Korzeniowski, gen. Mieczysław Bieniek oraz Wojciech Malajkat. Zainteresowaniem cieszyły się także wykłady o charakterze otwartym z zakresu marketingu, sprzedaży, reklamy i wielu innych.

Podczas Targów wręczono nagrody laureatom branżowych konkursów, jak Korona Reklamy. Przyznano również wyróżnienia w plebiscytach The Prize for Innovations, Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year.