Pobierz ebooka

Pobierz ebooka

Pobierz e-book

Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka

Strona główna   /   Artykuły   /   Przedstawiciele polskiej branży spotkań świętowali Global Meeting Industry Day


Przedstawiciele polskiej branży spotkań świętowali Global Meeting Industry Day

Przedstawiciele polskiej branży spotkań świętowali Global Meeting Industry DayNa zdjęciu: Przedstawiciele polskiej branży spotkań świętowali Global Meeting Industry Day konferencja

Przedstawiciele branży MICE 4 kwietnia w stołecznym Sound Garden Hotel celebrowali Global Meeting Industry Day. Celem, jak co roku, było pokazanie istotnego i wciąż rosnącego wpływu przemysłu spotkań na ekonomię i budowanie wizerunku marek.

Globalny Dzień Branży Spotkań jest wydarzeniem zainicjowanym przez koalicję Meetings Mean Business Coalition. Święto tej dynamicznie rozwijającej się gałęzi gospodarki obchodzone jest co roku w kwietniu, na sześciu kontynentach jednocześnie. W trakcie licznych spotkań, video- i telekonferencji przedstawiciele biznesu spotkań dyskutują o perspektywach dalszego rozwoju branży i przedstawiają aktualną sytuacjęorazi potencjał rynku (wedle szacunków jest to już 2,53 biliona dolarów w skali globalnej).

Areną tegorocznej edycji Global Meeting Industry Day w Polsce były przestrzenie Sound Garden Hotel. 4 kwietnia br. spotkali się tam praktycy rodzimego rynku wydarzeń, reprezentujący m.in. SITE Poland, MPI Poland Chapter oraz 2B – Koło Naukowe Turystyki Biznesowej Grupy Uczelni Vistula. W trakcie spotkania podsumowano 7. edycję Meetings Week Poland. Studenci zrelacjonowali odbywające się w ramach MWP 2019 Future Leaders Forum. Przedstawiciele SITE Poland i MPI PC przedstawili gościom plany na obecny rok. Wiceprezes SITE Poland ds. Członkostwa Grażyna Grot-Duziak przedstawiła postępy we wdrażaniu idei PITCH (Poland: Incentive Travel Central Hub). Wiceprezes ds. Edukacji MPI Poland Chapter Monika Dymacz-Kaczmarczyk opowiedziała o autorskim projekcie organizacji – MPEC (Meeting Professional Excellence Classes). Zainaugurowany w październiku 2017 r. i trwający do września 2018 r. cykl spotkań edukacyjnych, realizowany był zgodnie z koncepcją road tour learning, umożliwiającą uczestniczenie w szkoleniach przedstawicieli branży z wielu polskich miast. Druga edycja cyklu rozpoczęła się w listopadzie 2018 r. i potrwa do czerwca roku obecnego. Organizacje zaprezentowały również filmy podsumowujące dotychczasową działalność.

Uczestnicy GMID mieli także okazję wysłuchania wystąpień zaproszonych ekspertów. Dr Krzysztof Celuch opowiedział o najnowszych trendach na rynku spotkań, a reprezentująca MeetingPlanner.pl Magdalena Kondas przedstawiła prezentację pt. „Celebracja przez przypadki”.  

Zdj. www.fotograficznie.pl