Konferencje.pl    /    Artykuły    /    Przewodnik Michelin przyznał pierwsze w historii Klucze hotelom. Wśród wyróżnionych – obiekty z Polski

Przewodnik Michelin przyznał pierwsze w historii Klucze hotelom. Wśród wyróżnionych – obiekty z Polski

Redakcja Konferencje.pl Konferencje.pl Redakcja
Przewodnik Michelin przyznał pierwsze w historii Klucze hotelom. Wśród wyróżnionych – obiekty z Polski Na zdjęciu: Klucze Przewodnika Michelin

Przewodnik Michelin, znany dotąd głównie z wyróżnień dla najlepszych restauracji świata, ogłosił właśnie pierwszą w historii globalną selekcję Kluczy Michelin – nowego standardu hotelowej doskonałości. To długo wyczekiwany krok, który stawia hotele w centrum uwagi wymagających podróżników.

W zestawieniu znalazło się aż 2457 hoteli z całego świata, które inspektorzy Michelin wybrali spośród ponad 7000 odwiedzonych obiektów. Klucze – jeden, dwa lub trzy – przyznawane są za wyjątkowe doświadczenia związane z pobytem, ponadstandardową jakość obsługi oraz unikalny charakter miejsca.

Wysoko ocenione zostały również polskie obiekty hotelowe. Aż pięć z nich otrzymało dwa Klucze Michelin, czyli wyróżnienie przyznawane miejscom „naprawdę unikalnym i wyjątkowym pod każdym względem”:

Kolejnych siedem obiektów z Polski zostało nagrodzonych jednym Kluczem Michelin – przyznawanym za „szczególny pobyt”, obsługę wychodzącą poza standard i unikalny klimat:

Przewodnik Michelin rozdanie kluczy

Wyróżnienia Kluczy Michelin mają pełnić analogiczną funkcję jak słynne Gwiazdki – tyle że w świecie hotelarstwa. Od teraz podróżni mogą odkrywać i rezerwować najlepsze restauracje i hotele bezpośrednio na cyfrowych platformach Przewodnika Michelin. Kryteria selekcji obejmują nie tylko komfort i standard, ale również osobowość miejsca, jakość obsługi, wyjątkowość doświadczenia i spójność oferty.

– Wyróżnienia Kluczy Michelin stanowią godny zaufania przewodnik, który pomaga odkrywać, eksplorować i rezerwować naprawdę niezapomniane miejsca – komentują twórcy selekcji.

To nowy etap w rozwoju Przewodnika Michelin i jednocześnie ważny sygnał dla branży: gościnność to dziś coś więcej niż jakość materaca i lokalizacja – to całe doświadczenie, które zostaje w pamięci gościa.

Te artykuły mogą Cię zainteresować