Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

Ruszają targi EVENT 2010


05.10.2010

Jedyne w Polsce targi przeznaczone wyłącznie dla PR-owców zajmujących się organizowaniem różnego rodzaju wydarzeń oraz przedstawicieli branży eventowej z agencji, korporacji i samorządów odbędą się w dniach 7-8 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

 

Podczas targów będą prezentowane różnorodne rozwiązania dla branży eventowej i wiele gotowych pomysłów do wykorzystania podczas organizacji imprez. Targi będą też okazją do skorzystania z bezpłatnych szkoleń prowadzonych przez uznanych ekspertów z branży. Będą one organizowane m. in. przez przedstawicieli Stowarzyszenia Branży Eventowej, które jest patronem merytorycznym targów EVENT 2010. Specjalny blok poświęcony komunikacji z mediami poprowadzi Związek Firm PR. W ramach organizowanego podczas targów Meeting Baru odbędzie się m. in. dyskusja na temat etyki w branży eventowej. Udział w targach i szkoleniach jest bezpłatny dla osób z branży pod warunkiem wcześniejszej rejestracji na www.targievent.pl, gdzie dostępny jest też szczegółowy program targów.


- Podczas targów zwiedzający będą mogli zapoznać się z nowatorskimi rozwiązaniami i produktami oraz najnowszymi trendami, które pojawiają się na dynamicznie rozwijającym się rynku eventowym. Nie zabraknie innowacyjnych produktów, pokazów i prezentacji. Ponadto, liczne szkolenia i konferencje towarzyszące targom będą doskonałą okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności. Podczas dwóch dni targów organizowane będą również panele dyskusyjne w ramach Meeting Baru na tematy najbardziej istotne dla całego środowiska. Zeszłoroczna edycja pokazała, że targi Event to także platforma integrująca branżę, są więc wydarzeniem, na którym po prostu trzeba być -– komentuje Agnieszka Huszczyńska, prezes zarządu MT Targi, organizatora targów Event.


Pierwszego dnia targów, 7 października, obędzie się konferencja pod hasłem „Bezpieczeństwo eventu - na co zwrócić uwagę przy organizacji eventu, aby był on bezpieczny dla jego uczestników i organizatorów?” organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej.  Eksperci ze stowarzyszenia poprowadzą również szkolenie „Ubezpiecz swój sukces – możliwości ubezpieczenia eventu oraz działania zwiększające frekwencję uczestników”.

 

Dodatkowo, odbędą się również szkolenia z zakresu promocji eventów, m. in. konferencja „W jaki sposób wykorzystać media do promocji eventu? organizowana przez Związek Firm Public Relations. W drugim dniu targów SBE poprowadzi szkolenia w zakresie przygotowania projektu eventowego i oceny jego efektywności. O technicznych aspektach imprezy opowiedzą eksperci z magazynu „Muzyka i Technologia”, a o ochronie własności intelektualnej podczas eventu -  kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy.


W ramach Meeting Baru odbędą się dyskusje panelowe dotyczące etyki i biurokracji w branży eventowej. Z kolei  podczas debaty Brief for Poland pod hasłem „Trójkąt Efektywności Briefu” omówione zostaną zasady i korzyści ze współpracy administracji publicznej z usługodawcami. Targi Event 2010 zwieńczy prezentacja ”To idzie młodość - kreatywny catering w wykonaniu dwudziestolatków” połączona z interaktywnymi warsztatami kulinarnymi.


Podczas targów będzie można zapoznać się z ofertą sprzętu technicznego, usług cateringowych, propozycji scenografii lub też miejsc na różnorodne imprezy. Wśród wystawców nie zabraknie agencji tłumaczy, modelek, stylistów i agencji fotograficznych oraz firm zajmujących się bezpieczeństwem i ochroną imprez. Swoje propozycje przedstawiać będą również firmy odpowiedzialne za produkcję nośników i gadżetów reklamowych wykorzystywanych w trakcie imprez. Na stoisku firmy D3art  odbędzie się pokaz żonglerki artystycznej, a internetowa platforma Evenea umożliwi przetestowanie serwisu wspierającego proces organizacji i promocji wydarzeń oraz elektronicznego systemu kontroli wejścia na wydarzenie. Z kolei firma Infrared Group S.c. w ramach akcji „Twoja elektroniczna wizytówka” zademonstruje działanie kolektorów kodów kreskowych, które pozwalają gromadzić dane nt. odwiedzających poszczególne stoiska. Urządzenia rozdystrybuowane zostaną wśród wybranych losowo wystawców w czasie targów. Po zakończeniu imprezy otrzymają oni dane nt. osób, które odwiedziły stoisko wraz z raportem odwiedzin. Z kolei wśród zwiedzających, którzy zgodzą się na udział w akcji i wymianę kontaktów, rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody.


Aby wziąć bezpłatnie udział w targach i wszystkich wydarzeniach towarzyszących należy zarejestrować się on-line na stronie www.targievent.pl/rejestracja. W przypadku zapisów na miejscu w dniu targów opłata za wstęp wynosi 30 zł za 2 dni, a 20 zł za dzień. O wstępie na szkolenia decydować będzie kolejność przyjścia.


Na targi Event 2010 dojechać można transportem własnym lub środkami komunikacji publiczne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C położone jest zaledwie 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Wschodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Obiekt zapewnia 1500 miejsc oraz stały postój taksówek. W sąsiedztwie kursuje 10 miejskich linii autobusowych z różnych miejsc Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego - Pociągi Kolei Mazowieckich.

 

 

źródło: www.targievent.pl (PR)
 

Pobierz Ebooka:
Pierwszy przewodnik eventowy po Warszawie. Przejrzyj, zanim wybierzesz obiekt na swoje następne wydarzenie.
Poleć artykuł:
Napisz komentarz:
lista aktualności

Newsletter

RSS - Aktualności

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

X

Najnowsze oferty specjalne

Newsletter

W każdy wtorek najnowsze obiekty, newsy
i artykuły w Twojej skrzynce. Bądź na bieżąco!

Co nowego?

Hotele konferencyjne Hotele konferencyjne Hotele konferencyjne Hotele konferencyjne Hotele konferencyjne
Wędkarstwo Rafting Jazda konna Zorbing Pojazdy specjalne
Sprzęt Audio Video Agencje eventowe Tłumaczenia symultaniczne Konferencje i kongresy Agencje eventowe
Sprzęt Audio Video Agencje eventowe Tłumaczenia symultaniczne Konferencje i kongresy Agencje eventowe