Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    XII Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów


XII Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów

XII Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów odbędzie się 4 października 2011 w godzinach 10:00 - 17:00 w Folwarku Zalesie - Grajów k/Wieliczki i poprzedzi jedno z większych tegorocznych wydarzeń branżowych - Europejskie Forum Turystyki w Krakowie.

Tematem Akademii jest "Europa spotkań - strategie marketingowe w pozyskiwaniu międzynarodowych kongresów". Tegoroczna Akademia dofinansowana jest przez Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.

Akademia jest adresowana do osób odpowiedzialnych za zarządzanie konferencjami, przygotowywanie ofert oraz obsługę spotkań biznesowych, imprez i szkoleń, a w szczególności: specjalistów ds. organizacji imprez w biurach podróży i agencjach eventowych; organizatorów szkoleń; planistów konferencji w firmach, stowarzyszeniach i instytucjach; profesjonalnych organizatorów kongresów; hotelarzy z działów bankietów, marketingu i sprzedaży.

W programie swoje wystąpienia  będą mieć:

Dr Agata Niemczyk  UE Kraków - Marketing w turystyce biznesowej – wprowadzenie, definicje, marketing mix / marketing partnerski; Badania marketingowe jako baza informacyjna dla efektywnego marketingu / Analiza SWOT dla Polski w zakresie międzynarodowych kongresów  Anna Jędrocha  – Symposium Cracoviense / SKKP - Organizatorzy kongresów – Stowarzyszenia, CORE PCO, AMC. Zasoby ICCA – jakie możliwości daje ICCA w pozyskiwaniu kongresów ? Piotr Wilczek – A05 / SKKP - Program Ambasadorów Kongresów Prof. Marek Pawełczyk – Politechnika Gliwicka / Prezydent IIAV / Ambasador Kongresów Polskich -  Jak pozyskiwać kongresy międzynarodowych stowarzyszeń ? Sławomir Wróblewski – Meetings Management  - Działania  marketingowe w przemyśle spotkań – sprzedaż bezpośrednia, wystawy, targi, pokazy, jak się przygotować, co w trakcie i po, organizacja fam trips i study tours Adam Mikołajczyk – Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc - Najlepsze kampanie promocyjne polskich miast i regionów w turystyce biznesowej

źródło:  www.skkp.org.pl