Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Zapowiedź: 22.09 Konferencja Branding w przemyśle spotkań


Zapowiedź: 22.09 Konferencja Branding w przemyśle spotkań

Zapowiedź: 22.09 Konferencja Branding w przemyśle spotkańNa zdjęciu: Konferencja Branding w przemyśle spotkań

W łódzkim centrum konferencyjno-eventowym EC1 22 września odbędzie się konferencja „Branding w przemyśle spotkań”. Do uczestnictwa zapraszają: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce oraz Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu.

Celem konferencji, powiązanej z Galą Ambasadorów Kongresów Polskich i objętej honorowym patronatem Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Łódzkiego, będzie wymiana doświadczeń w dziedzinie rozwoju oferty turystycznej miast i regionów oraz usług kongresowo-turystycznych, zgodnie z koncepcją produktu markowego. Gośćmi wydarzenia będą eksperci z dziedziny budowania marki, przedstawiciele firm turystycznych oraz samorządowcy, ze szczególnym uwzględnieniem osób odpowiedzialnych za budowanie wizerunku podległych im obszarów. Zaproszenie organizatorów skierowane jest również do Ambasadorów Kongresów z Polski oraz zagranicy.

Jak informuje Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, data spotkania nawiązuje do 20. rocznicy początków wdrażania w krajowej turystyce koncepcji produktów markowych w oparciu o przyjętą w roku 1996 „Strategię Rozwoju Krajowego Produktu Turystycznego”. Program ten był echem wypracowanego w Unii Europejskiej programu Phare TOURIN. Jak przypominają organizatorzy konferencji, dokument ten wskazywał właśnie turystykę biznesową, obok tej miejsko-kulturowej, wiejskiej, aktywnej i tranzytowej, jako gałąź dającą mikro-, makroregionom oraz całemu krajowi największą szansę na sukces ekonomiczny.

Obecnie, po 20 latach wdrażania programu i rozwoju marek turystycznych, przyszedł czas na zebranie i podsumowanie w formie praktyczno-naukowej doświadczeń zdobytych przez specjalistów z branży. Organizatorzy podzielili wystąpienia na 3 bloki, tożsame z trzema punktami widzenia: instytucji naukowych, samorządów terytorialnych oraz przedsiębiorców. Wśród prelegentów znajdą się, między innymi, dr Katarzyna Liczmańska, reprezentująca Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, dr hab. Adam Grzegorczyk, prof. nadzw. AFiB Vistula oraz WSPMiSB w Warszawie, a także prof. dr hab. inż. Marek Pawełczyk z Politechniki Śląskiej, Przewodniczący Kapituły Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Treść wystąpień oraz wnioski zostaną opublikowane w tomie pokonferencyjnym, wydanym przez Radę Naukową przedsięwzięcia.

Szczegóły oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie organizatora, pod adresem: www.brand2016.syskonf.pl. Udział w spotkaniu, które odbędzie się w centrum konferencyjno-eventowym EC1 Łódź-Miasto Kultury jest bezpłatny.