Konferencje.pl - tysiące miejsc na konferencje. Zero kłopotów. Skorzystaj z wyszukiwarki lub zleć nam wybór idealnej sali konferencyjnej spośród ponad 4000 hoteli, ośrodków, pałaców, a także teatrów i muzeów oraz innych oryginalnych miejsc. Wyślij zapytanie, a otrzymasz oferty bezpośrednio na swój adres e-mail.

B15 Podwórko Eventowe

ul. Burakowska 15, 01-066 Warszawa
http://b15.com.pl/

Skontaktuj się z obiektem

Pokaż telefon wyślij e-mail
B15 Podwórko Eventowe

Szukasz obiektu na event?

Skorzystaj z bezpłatnej pomocy eksperta

  • Sale konferencyjne

    • 100 os. / 330 m²
    • 4
    • więcej o salach
  • Restauracje

  • Lokalizacja i dojazd

    • Mazowsze
    • mazowieckie
    • Warszawa
    • Nowoczesne, Industrialne
    • Warszawa
      3.9 km
    • Warszawa
      10 km
    • Nie
  • Odległość od miast

    • 4,6 km
    • 298 km
    • 352 km
    • 316 km
    • 338 km
    • 131 km
    • 308 km
    • 327 km
    • 0 km
    • 0 km
    • 0 km
    • 196 km
  • Kategorie obiektu

Opis


Lokalizacja:
B15 Podwórko Eventowe zlokalizowane jest przy ulicy Burakowskiej 15, w pobliżu Centrum Handlowego Arkadia.


Wygląd i możliwości obiektu:
Obiekt składa się z sali konferencyjnej mieszczącej około 100 osób w ustawieniu kinowym, salonu VR Warsaw z możliwością spotkania dla 50 osób, centrum golfowego na 40 osób oraz pizzerii z miejscami dla 40 gości.
W sezonie wiosna-jesień funkcjonuje również patio o powierzchni 330 mkw. 



 

Aktualności

  • Trzy poziomy rozrywki blisko centrum Warszawy. B15 Podwórko Eventowe już otwarte

    2019-01-31

    Trzy poziomy rozrywki blisko centrum Warszawy. B15 Podwórko Eventowe już otwarte - B15 Podwórko Eventowe
    Kilka minut od centrum stolicy, przy ulicy Burakowskiej na warszawskiej Woli działalność rozpoczęło B15 Podwórko Eventowe – łącznie 660 mkw. krytej przestrzeni. To przede wszystkim sala konferencyjna dla 100 osób w ustawieniu teatralnym, przestronne patio, salon wirtualnej rzeczywistości na 50 osób oraz Pizzeria Tutti Colori, w której można zorganizować firmowe spotkania na 40 uczestników.