Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    7 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Białołęce


7 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Białołęce

7 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na BiałołęceNa zdjęciu: 7 najciekawszych obiektów na eventy i konferencje na Białołęce

"Biała Łąka", "Bialalanka", jak była wcześniej nazywana prawobrzeżna dzielnica Warszawy, podobnie do Ursynowa określana jest "sypialnią" stolicy. Chętnie są tu jednak otwierane restauracje, kawiarnie i hotele. Gdzie organizować konferencje na Białołęce?

Najbardziej wysunięta na północ dzielnica Warszawy przez długi czas kojarzona była z uciążliwymi dojazdami do Śródmieścia, problemami z infrastrukturą, brakiem propozycji kulturalnych i rekreacyjnych. Jednocześnie chwalono mieszkanie w tej części stolicy za spokój, zieleń, umiarkowaną cenę mieszkań. Obecnie Białołęka to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic stolicy. Otwarto Most Marii Skłodowskiej-Curie (zwyczajowo zwany Mostem Północnym), linię tramwajową, dzięki której sprawnie można dostać się do stacji metra, budowane są ścieżki rowerowe i otwierane placówki kulturalne. Czy inwestorzy i event plannerzy znajdą też ofertę dla siebie? Eventy i konferencje na Białołęce zorganizujesz przede wszystkim w wyspecjalizowanych centrach biznesowych, ale nie tylko. Zapoznaj się z naszą listą!

Białołęcki Ośrodek Kultury

Konferencje w widowiskowych przestrzeniach kultury

Białołęcki Ośrodek Kultury to instytucja znana i zasłużona dla dzielnicy, działająca od dwóch dekad. W 2005 roku tarchomińską siedzibę przeniesiono do nowoczesnego budynku przy ulicy Van Gogha. We wrześniu ub.r. otwarto kolejny oddział, tym razem na wschodniej Białołęce, przy ulicy Głębockiej. BOK to miejsce z tradycjami, goszczące blisko 30 sekcji, zrzeszających 1300 osób w ramach zajęć kulturalnych i oświatowych. To także 11 zespołów teatralnych i wiele projektów, realizowanych we współpracy z lokalnymi placówkami oświatowymi i organizacjami pozarządowymi. Organizatorzy spotkań biznesowych mają do dyspozycji przy ul. Van Gogha salę konferencyjną o powierzchni 34 mkw. z rzutnikiem i ekranem oraz nagłośnieniem firmy Yamaha, salę taneczną (56 mkw.) oraz dwupoziomową przestrzeń widowiskowo-kinową z 326 miejscami, pełnowymiarowym ekranem i cyfrowym nagłośnieniem. Nie zabrakło tu również szerokiej sceny (blisko 70 mkw.), zasceny (60 mkw.) oraz 2 przestronnych garderób. To miejsce idealne na konferencje, szkolenia, premiery, koncerty i tym podobne eventy. Z kolei w siedzibie przy ul. Głębockiej na gości wydarzeń czeka sala widowiskowa z 362 miejscami i dwiema garderobami. Klienci biznesowi, którzy przy organizacji konferencji i eventów zdecydują się na współpracę  z Białołęckim Ośrodkiem Kultury, mogą liczyć na profesjonalną pomoc akustyków z Działu Technik Audiowizualnych.

Zobacz obiekt.

Restauracja Dziki Zakątek

Konferencja na Białołęce? Z dziką przyjemnością!

Jak podkreślają z dumą mieszkańcy Białołęki, jest to obszar pozwalający cieszyć się bliskością zieleni, czystszym powietrzem, a nawet rezerwatami przyrody, jak Ławice Kiełpińskie. Symbolem tej bliskości natury stały się dziki, poruszające się dość swobodnie po okolicznych łąkach i żerujące w pobliżu osiedli. Skojarzenie z tymi sympatycznymi zwierzętami przywołuje nazwa mieszczącej się na terenie osiedla Choszczówka, w pobliżu wylotowej trasy w kierunku Legionowa, restauracji Dziki Zakątek. Pragniemy uspokoić ekologów -w karcie dań próżno szukać potraw z dziczyzny, nie brakuje w niej jednak przysmaków tradycyjnej kuchni polskiej, z nawiązaniem do kuchni wschodnioeuropejskich. Skosztujecie tu specjałów takich jak "Duszone wątróbki drobiowe z jabłkami i czerwonym winem podane z grzankami i sałatą z malinowym winegretem" czy  "Polędwiczki wieprzowe z sosem kurkowym z gnocchi i grillowanymi warzywami".. Ale Dziki Zakątek to nie tylko restauracja. To także teren sportowy, na którym organizowane są międzyfirmowe i międzywydziałowe rozgrywki piłkarskie, mecze siatkówki plażowej lub biegi na orientację. Organizowane są również koncerty, pikniki i imprezy firmowe. Lokal dysponuje 2 salami (Kominkowa na 68 osób i Portretowa na 150 osób) oraz antresolą dla 32 osób i ogródkiem – do 150 gości spotkań. Personel restauracji oferuje wsparcie w organizacji spotkań piknikowych dla nawet 2 tys. gości. Największa z przestrzeni jest klimatyzowana, a wszystkie sale posiadają w wyposażeniu nagłośnienie i bezprzewodowy dostęp do Internetu.

Zobacz obiekt.

Centrum Biznesowe FORT

Swoboda wyboru przestrzeni dopasowanej do charakteru spotkania

To miejsce dla wszystkich, którzy nie lubią być ograniczani przestrzennie. Blisko Mostu Skłodowskiej-Curie i wylotowej trasy na północ od Warszawy, w spokojnej części Białołęki, znajduje się Centrum Biznesowe w Hotelu FORT, z ponad 1000 mkw. powierzchni konferencyjnej. Dysponuje ono na kilku kondygnacjach 10 salami konferencyjnymi, w których przeprowadzisz jednocześnie kilka mniejszych i większych wydarzeń firmowych. Znajdziesz tu bardziej kameralne pomieszczenia, jak Sala Basztowa dla 20 osób, oraz średnie, jak Sala Zielona dla 150 osób w układzie teatralnym. Jeżeli zaś potrzebujesz prawdziwie dużej sali do przeprowadzenia targów, sympozjum albo zjazdu, Centrum FORT przygotowało dla Twojej firmy Salę Szlachecką A+B, w której znajdzie się miejsce dla 400 uczestników w układzie teatralnym. W hotelu możesz zakwaterować blisko 180 osób z dostawkami w 82 jedno- i dwuosobowych pokojach i apartamentach. A po konferencji możesz zaprosić swoich gości na obiad lub kolację do klimatycznej Restauracji Kominkowej bądź kawiarni z lobby. W hotelu Fort znajdziesz miejsce dopasowane gabarytami do potrzeb Twojego eventu.

Zobacz obiekt.

Hotel Grot

Ekonomicznie i solidnie, z dobrym dojazdem

Jeśli szukasz miejsca na konferencje na Białołęce za rozsądną cenę, blisko arterii komunikacyjnych, zapoznaj się z ofertą dwugwiazdkowego hotelu Grot. W obiekcie możesz wynająć jedną z 3 klimatyzowanych sal centrum konferencyjnego. Sprawdzą się one w przypadku organizacji kameralnych spotkań biznesowych na 18 uczestników w układzie teatralnym, aż po 110 osób podczas sympozjum w tym samym ustawieniu. W hotelu zostaną przygotowane przerwy kawowe, a organizując tu konferencje, można liczyć na atrakcyjne pakiety, obejmujące noclegi, posiłki oraz możliwość zorganizowania spotkania integracyjnego.Zobacz obiekt.

Hotel Partner

Wpadnij na konferencję w drodze z Warszawy do Berlina

Tuż przy trasie S8 w Warszawie, przy ulicy Marywilskiej, mieści się kameralny, trzygwiazdkowy biznesowy Hotel Partner. Dobra lokalizacja zapewni gościom Twojego spotkania wygodny dojazd do portów lotniczych na Okęciu i w Modlinie, jak również do centrum miasta. Jak przystało na obiekt kierujący swą ofertę zwłaszcza do klientów korporacyjnych, mimo niedużych rozmiarów, posiada on Centrum Konferencyjne, złożone z 5 sal konferencyjnych. Każda z nich posiada w wyposażeniu klimatyzację i dostęp do światła dziennego, systemy nagłośnienia z mikrofonami, projektory multimedialne z ekranami oraz, za dodatkową opłatą, telewizor LCD 50”, kamery cyfrowe i laptopy. Hotel oferuje także obsługę cateringową i tłumaczeniową wydarzenia. Sale posłużą do organizacji wydarzeń dla od 18 do 120 osób w układzie szkolnym. Na terenie obiektu działa bar i serwująca dania kuchni polskiej i śródziemnomorskiej restauracja z salą na 140 osób. Dla gości przybywających na konferencje własnym środkiem transportu, atutem będzie z pewnością bezpłatny hotelowy parking. Obiekt oferuje możliwość zakwaterowania ponad 160 osób w 103 jedno-, dwu-, trzy- i czterososobowych pokojach i apartamentach.

Zobacz obiekt.

Centrum Szkoleniowe Twins

Spotkania biznesowe w pobliżu parku

Z daleka od hałasu i zgiełku miasta, nieopodal Parku Białołęckiego, znajduje się Centrum Szkoleniowe Twins. Wybudowany z troską o środowisko naturalne budynek mieści 4 przestrzenie seminaryjne. Możesz tu wynająć np. kameralną Salę Warsztatową dla 30 osób albo największą Salę Balową dla 110 osób w układzie teatralnym. Klimatyzowane pomieszczenia wyposażono w projektory multimedialne z ekranami, systemy nagłośnienia, podesty sceniczne oraz bezprzewodowy dostęp do Internetu. Na potrzeby organizacji spotkań posłużyć może też hotelowa sala restauracyjna. Dodatkową atrakcją dla gości hotelu jest ogród z chatą grillową i altanami oraz Sala Klubowa, w której znajdą coś dla siebie miłośnicy gry w bilarda i piłkarzyki. Obiekt oferuje organizatorom konferencji 39 pokoi oraz dwa apartamenty. Oprócz wyboru dań z karty restauracji hotelowej, goście mogą skorzystać z oferty sąsiedniego lokalu Steak Garden Restaurant, serwującego potrawy klasycznej kuchni amerykańskiej.

Zobacz obiekt.

Hotel Złote Dęby

Miejsce na imprezy plenerowe w ogrodzie i konferencje na Białołęce

Zacznijmy od otoczenia hotelu. Zadbany ogród, w którym możesz przygotować imprezę integracyjną dla 200 osób, zapewni też atrakcję w postaci grill-baru o powierzchni 72 mkw. Nieopodal ogrodu znajduje się rozległa łąka (7000 mkw.), idealna na duże imprezy plenerowe, bankiet pod namiotem, zajęcia team buildingowe lub gry na wolnym powietrzu. Rozpoznanie terenowe za nami, zajrzyjmy do wnętrza tego trzygwiazdkowca. Elegancka sala balowa, pełniąca również funkcję konferencyjnej, pomieści do 100 uczestników szkoleń lub seminariów w ustawieniu teatralnym. Na uroczysty obiad swoich współpracowników zaprosisz do sali restauracyjnej. Na miejscu możesz zakwaterować gości w 18 komfortowych pokojach na 33 miejsc.Zobacz obiekt.