Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Branżowe szkolenia na WorldHotel 2010


Branżowe szkolenia na WorldHotel 2010

Branżowe szkolenia na WorldHotel 2010

Zagadnienia z różnych obszarów dotyczących prowadzenia biznesu noclegowego począwszy od inwestowania w budowę obiektów noclegowych, finansowania ich rozbudowy, przez zarządzanie biznesem hotelarskim, aż po promocję obiektów noclegowych, będą przedmiotem seminariów i szkoleń towarzyszących targom WorldHotel 2010.

W czasie trzech dni targów eksperci z branży hotelarskiej będą dzielić się swoją wiedzą także na stoiskach, gdzie będzie można skorzystać z indywidualnych bezpłatnych porad i konsultacji. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2010 odbędą się w dniach 29 września - 1 października br. w warszawskim centrum MT Polska. - W programie WorldHotel 2010 znajduje się wiele atrakcyjnych szkoleń i paneli dotyczących efektywnego prowadzenia biznesu hotelarskiego. Wyjątkowo wysoki poziom merytoryczny i praktyczny zapewniają eksperci zaangażowani w ich przygotowanie przedstawiciele najważniejszych firm doradczych i instytucji branżowych posiadających praktyczne doświadczenie na rynku polskim i zagranicznym. Dodatkowo, na stoiskach eksperckich będzie można bezpłatnie skorzystać z porad specjalistów branży HoReCa. Targi będą też okazją, by zasięgnąć konsultacji w zakresie nowości hotelarskich prezentowanych przez wystawców, zweryfikować możliwości ich zastosowania w konkretnych warunkach i ocenić wynikające z tego korzyści. Wszystko to sprawia, że dzięki uczestnictwu w WorldHotel, będzie można otrzymać kompleksowe informacje związane z rynkiem obiektów noclegowych, nowościami na rynku i najlepszymi praktykami w prowadzeniu biznesu hotelarskiego – mówi Agnieszka Stępnik, Project Manager w MT Targi, odpowiedzialna za organizację WorldHotel. W ramach bezpłatnych szkoleń i konferencji towarzyszących targom WorldHotel 2010, pierwszego dnia targów odbędzie się seminarium na temat istotnych kwestii biznesowo-podatkowych dla inwestorów hotelowych oraz przygotowań branży hotelarskiej do EURO 2012, które poprowadzą eksperci z Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

Następnego dnia, podczas seminarium „Hotel inny niż wszystkie. Konieczność rynkowa czy fanaberia” prowadzonego przez firmę Projekt Hotel, zostaną omówione sposoby na kreowanie nowych usług w branży hotelarskiej. Tego samego dnia, odbędzie się również szkolenie dotyczące e-promocji w hotelarstwie prowadzone przez Umbrella Marketing Group pod hasłem „Efektywny marketing internetowy dla obiektów noclegowych”. Ponadto, specjaliści z WakefieldCushman poprowadzą bezpłatne spotkania związane z tematyką  „Aparthotele i condohotele – czym właściwie są?”, podczas którego zostaną  omówione różnice między tradycyjnymi hotelami, a hotelami przedłużonego pobytu, zasady systemu condo i timesharingu oraz różne modele zarządzania obiektami noclegowymi.

Podczas WorldHotel odbędzie się również specjalne szkolenie dotyczące eko trendów w hotelarstwie. Będzie ono prowadzone pod hasłem „Ekologiczny obiekt noclegowy od A do Z” przez PRimavera PREvents, Ac Prim oraz Grodno S.A. Drugiego dnia targów obędzie się także szkolenie „Osoba z niepełnosprawnością – pełnoprawny pracownik” poświęcone zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w hotelarstwie i korzyści z tego wynikających. Seminarium to poprowadzą eksperci ze Stowarzyszenia Integracja.   Ostatni dzień targów  poświęcony będzie zagadnieniom związanym z obiektami typu SPAWellness oraz organizacją eventów w hotelach. Planowane jest szkolenie połączone z warsztatami pod hasłem „Standardy księgi procedur i jakości w SPA”, w ramach którego uczestnicy dowiedzą się jak przygotować wysokiej jakości usługę SPA i dobrać profesjonalny zespół. Z kolei rad związanych z sukcesem wydarzenia typu event będzie można posłuchać podczas debaty „Hotele a meeting plannerzy. Współpraca gwarancją sukcesu”. W ramach wydarzeń płatnych na WorldHotel 2010 pierwszego dnia targów zorganizowane będzie seminarium  „Finansowe i podatkowe aspekty inwestycji oraz działalności hotelowej”, a w dniach 29-30 września odbędzie się konferencja „Hotelarstwo w Polsce. Doświadczenia lat 1990-2010, wiedza i rozwój do 2015”. Targi WorldHotel 2010,organizowane są w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C. Centrum MT Polska dysponuje 1500 miejscami parkingowymi oraz stałym postojem taksówek. W sąsiedztwie kursuje 8 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dostać się Pociągami Kolei Mazowieckich. By wziąć udział w WorldHotel 2010 należy zapisać się na targi na miejscu lub przez internet. Rejestracja on-line prowadzona na www.worldhotel.pl/rejestracja uprawnia do 50% zniżki na zakup biletu wstępu. Na stronie www.worldhotel.pl znajduje się również szczegółowy program imprez towarzyszących WorldHotel 2010.

źródlo: www.worldhotel.pl (PR)