Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    CONFEX 2011 - nowe kontakty na rynku brytyjskim


CONFEX 2011 - nowe kontakty na rynku brytyjskim

W dniach 1-3 marca 2011 Gdańsk Convention Bureau (GCB) promowało Gdańsk i Region Pomorski  na targach turystyki biznesowej International CONFEX w Londynie. Na ten cel zakupiono wspólnie z partnerami 25 metrową powierzchnię wystawienniczą.

Zespół Gdansk Convention Bureau - Marta Wiśniewska i Adriana Kluczyńska, reprezentował Polskę w partnerstwie z Krakow Convention Bureau. Do dwóch CVBs dołączyli: Mazurkas DMC Poland, Symposium Cracoviense oraz partnerzy GCB: Miasto Sopot i Międzynarodowe Targi Gdańskie - Członek Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau. Zróżnicowana oferta partnerów pozwalała na kompleksowe przedstawienie oferty Polski. Targi CONFEX są przeznaczone wyłącznie dla branży meetings industry tj. profesjonalnych organizatorów kongresów, obiektów konferencyjnych, miejskich i narodowych organizacji turystycznych, przewoźników, hotelarzy, organizatorów imprez motywacyjnych. Są to największe targi z dziedziny turystyki biznesowej w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Targi CONFEX są organizowane od ponad 20 lat i należą do jednych z najbardziej prestiżowych targów przemysłu spotkań w Europie. Towarzyszą im również liczne seminaria i konferencje. W ciągu trzech dni Gdańsk Convention Bureau odbyło około 30 spotkań z przedstawicielami brytyjskich firm i stowarzyszeń oraz dziennikarzami zainteresowanymi Gdańskiem i Regionem Pomorskim, jako wschodzącą destynacją konferencyjną. Szczególne zainteresowanie wzbudziły nowopowstałe obiekty jak Ergo Arena, PGE Arena, nowy projekt MTG, czy najnowsze inwestycje hotelowe. Cieszą również pozytywne opinie o Trójmieście, rosnącej infrastrukturze hotelowo - konferencyjnej i dobrym przygotowaniu Regionu do podjęcia międzynarodowych spotkań. Podczas targów odbyły się również spotkania z przedstawicielami International Congress Convention Assiociation (ICCA), dotyczące organizacji tegorocznej konferencji ICCA Research, Sales Marketing Programme w Gdańsku w dn. 7-9 lipca 2011. Zainteresowanie konferencją jest tak duże, iż przerosło oczekiwania wszystkich. Spodziewany jest udział około 200 osób! Działania promocyjne GCB, do których należy aktywny udział w targach turystki biznesowej to konsekwentne realizowanie głównego celu ze strategii rozwoju GOT i GCB na lata 2009-2016, tj. Gdańsk i Region w czołówce polskich destynacji konferencyjnych. W 2011 roku targi Confex odwiedziło ponad 14 000 osób - wynik imponujący. W 2012 natomiast Confex kończy pewną "erę" w historii najważniejszych targów w Wielkiej Brytanii i Irlandii, bowiem przeniesione zostaną z Earls Court do hali ExCel Londyn.

źródło: www.gdanskconvention.pl (PR)