Do Warsaw Destination Alliance dołącza MAKRO Cash & Carry

Do grona firm zrzeszonych pod egidą Fundacji Warsaw Destination Alliance dołączył kolejny partner. Jest nim lider w branży samoobsługowego handlu hurtowego: MAKRO Cash & Carry.
MAKRO Cash & Carry zostało od września br. nowym członkiem fundacji Warsaw Destination Alliance.
MAKRO Cash & Carry to kolejna znacząca i rozpoznawalna na świecie marka na liście członków Warsaw Destination Alliance. Dzięki partnerom o tak silnym wizerunku i ich wsparciu jesteśmy w stanie osiągać więcej kreując wizerunek Warszawy jako atrakcyjnej destynacji biznesowej - powiedział Alex Kloszewski, prezes Warsaw Destination Alliance.
MAKRO Cash & Carry działa w Polsce od 16 lat. Usługi firmy są adresowane do przedsiębiorców i obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie jak
i rozwiązania biznesowe, m.in. doradztwo oraz szkolenia gastronomiczne. Firma posiada w Polsce 31 hal (w tym dwa MAKRO Punkty) i zatrudnia około 7 500 osób.
Warsaw Destination Alliance to zrzeszenie warszawskich firm i instytucji, które zajmują się budowaniem wizerunku Warszawy na świecie oraz wspomaganiem rozwoju miasta. WDA kładzie szczególny nacisk na rzecz promowania wizerunku Warszawy jako atrakcyjnej destynacji biznesowej. W tym celu zajmuje się m.in. sprowadzaniem do miasta wielkich kongresów i konferencji. Działania reklamowo-promocyjne prowadzone przez Warsaw Destination Alliance kierowane są zarówno do biznesmenów i organizatorów kongresów, jak i do turystów indywidualnych. Kampanie promocyjne Warszawy zlecane przez WDA prezentowane są w renomowanych mediach, takich jak BBC World, CNN czy International Herald Tribune.
Obecnie WDA zrzesza blisko 90 firm i instytucji. Są to jednostki prywatne oraz publiczne reprezentujące różne sektory gospodarki.
źródło: www.destinationwarsaw.com (PR)
Newsletter
Co nowego?