Strona główna
/
Artykuły
/
GCB kontynuuje podbój rynku spotkań
GCB kontynuuje podbój rynku spotkań
Na zdjęciu: GCB działaniaW 2011r. Gdańsk Convention Bureau (GCB) będzie kontynuowało działania w ramach swoich dwóch projektów priorytetowych, na których realizację zespół GCB zdobył fundusze ze środków zewnętrznych. Są to następujące projekty: „Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza” oraz „Gdańscy Akcjonariusze – konsekwentnie do celu”.
W pierwszym projekcie promocyjnym główne działania obejmują m.in.: • Aktualizację i dodruk materiałów promocyjnych • Szkolenia pt. „Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych” (TAOSB) • Prowadzenie badań statystycznych turystyki biznesowej • Aktywne członkostwo w międzynarodowych organizacjach m.in. International Congress and Convention Association (ICCA), Meetings Professional International (MPI) • Udział w targach turystyki biznesowej • Inwentaryzacja produktów turystyki biznesowej • Rozwój programu Ambasadorzy Kongresów Polskich • Organizację wizyt studyjnych dla dziennikarzy i biur podróży • Prezentacje możliwości konferencyjnych Gdańska i Regionu Pomorskiego w wybranych miastach europejskich i w Warszawie. Kampania promocyjna jest współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP). Cały projekt jest realizowany w latach 2009-2011. Drugi ze wspomnianych wyżej projektów „Gdańscy Akcjonariusze – konsekwentnie do celu” jest realizowany w partnerstwie z Regionalnym Centrum Wolontariatu w Gdańsku i polega na angażowaniu wolontariuszy w bezpłatną pomoc przy organizacji dużych imprez masowych. Projekt jest dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2010. Oba projekty są działaniami realizującymi jeden z trzech głównych celów strategicznych rozwoju Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT) na lata 2009-2016 a mianowicie: Gdańsk i Pomorze w czołówce polskich destynacji konferencyjnych. Poza tym w 2011r. GCB czeka nie lada wyzwanie związane z 2 konferencjami ICCA w Gdańsku: ICCA Research, Sales Marketing Programme oraz ICCA Central European Chapter Meeting.
źródło: www.gdanskconvention.pl (PR)
Poprzedni artykuł
Hotel Zieliński otwarty zostanie wczesną wiosną
Następny artykuł