Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    GCB kontynuuje podbój rynku spotkań


GCB kontynuuje podbój rynku spotkań

GCB kontynuuje podbój rynku spotkańNa zdjęciu: GCB działania

W 2011r. Gdańsk Convention Bureau (GCB) będzie kontynuowało działania w ramach swoich  dwóch projektów priorytetowych, na których realizację zespół GCB zdobył fundusze ze środków zewnętrznych. Są to następujące projekty: „Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza” oraz „Gdańscy Akcjonariusze – konsekwentnie do celu”.

W pierwszym projekcie promocyjnym główne działania obejmują m.in.: •    Aktualizację i dodruk materiałów promocyjnych •    Szkolenia pt. „Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych” (TAOSB) •    Prowadzenie badań statystycznych turystyki biznesowej •    Aktywne członkostwo w międzynarodowych organizacjach m.in.  International Congress  and Convention Association (ICCA), Meetings Professional International (MPI) •    Udział w targach turystyki biznesowej •    Inwentaryzacja produktów turystyki biznesowej  •    Rozwój programu Ambasadorzy Kongresów Polskich •    Organizację wizyt studyjnych dla dziennikarzy i biur podróży •    Prezentacje możliwości konferencyjnych Gdańska i Regionu Pomorskiego w wybranych miastach europejskich i w Warszawie.  Kampania promocyjna jest współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP). Cały projekt jest realizowany w latach 2009-2011. Drugi ze wspomnianych wyżej projektów „Gdańscy Akcjonariusze – konsekwentnie do celu” jest realizowany w partnerstwie z Regionalnym Centrum Wolontariatu w Gdańsku i polega na angażowaniu wolontariuszy w bezpłatną pomoc przy organizacji dużych imprez masowych. Projekt jest dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2010. Oba projekty są działaniami realizującymi jeden z trzech głównych celów strategicznych rozwoju Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT) na lata 2009-2016 a mianowicie: Gdańsk i Pomorze w czołówce polskich destynacji konferencyjnych. Poza tym w 2011r. GCB czeka nie lada wyzwanie związane z 2 konferencjami ICCA w Gdańsku: ICCA Research, Sales Marketing Programme oraz ICCA Central European Chapter Meeting.

źródło: www.gdanskconvention.pl  (PR)