Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Gdańsk Convention Bureau podsumowuje swoje szkoleniowe sukcesy


Gdańsk Convention Bureau podsumowuje swoje szkoleniowe sukcesy

Gdańsk Convention Bureau podsumowuje swoje szkoleniowe sukcesyNa zdjęciu: gdansk convention bureau

W 2010r. Gdańsk Convention Bureau (GCB) zorganizowało 4 szkolenia dla liderów branży spotkań pod nazwą Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych (TAOSB).

W szkoleniach wzięło udział 200 osób, które pozyskały wiedzę z zakresu turystyki biznesowej i marketingu destynacji.  Celem cyklu szkoleń TAOSB jest podniesienie kwalifikacji branży turystycznej Regionu Pomorskiego, a  tym samym zwiększenie konkurencyjności oferty turystycznej Gdańska i Pomorza w warunkach rywalizacji marketingowej. Szkolenia są organizowane w ramach Projektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013. - Dzięki dofinansowaniu jesteśmy w stanie zapraszać międzynarodowych ekspertów, takich jak: Linda Pereira, Ulrike von Arnold czy Mady Keup, którzy dzielą się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem. To jedyne tego rodzaju bezpłatne szkolenia na Pomorzu i niepowtarzalna okazja zdobycia wiedzy z nadal mało odkrytej dziedziny gospodarki jaką jest przemysł spotkań - podkreśla Anna Górska, Prezes GOT/GCB. Niektóre tematy poruszane podczas dotychczasowych szkoleń to: - Zarządzenie budżetem konferencji - Doświadczenia wybranych miast europejskich w zakresie pozyskiwania gości biznesowych - na przykładach Wiednia i Sztokholmu - Jak przygotować idealną ofertę organizacji konferencji (tzw. BID ) - Jak wykorzystać media społecznościowe w działaniach marketingowych - Skuteczne sposoby współpracy z obiektami konferencyjnymi, liniami lotniczymi i usługodawcami związanymi z przemysłem spotkań - na przykładzie miast europejskich. - Zintegrowane oferty turystyczne dla klienta biznesowego. Szkolenia odbywają się w języku angielskim. GCB zapewnia tłumaczenia symultaniczne, całodniowe wyżywienie, materiały szkoleniowe, certyfikaty. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. - Staram się aktywnie uczestniczyć w spotkaniach organizowanych przez GCB, gdyż tematyka poruszanych zagadnień wprowadza nową jakość oraz świeże spojrzenie na dziedziny z zakresu turystyki i hotelarstwa; natomiast osoby prowadzące spotkania to niepowtarzalne osobowości, które z radością dzielą się swoim doświadczeniem przytaczając praktycznie kazusy - mówi Marcin Panek, Sales Manager, Radisson Blu Hotel. - Uczestniczyłem we wszystkich szkoleniach TAOSB. Każde z tych spotkań, to okazja do wymiany doświadczeń i opinii z ekspertami z zagranicy. Wywiady z zaproszonymi zagranicznymi ekspertami publikujemy w Strefie Eksperta - mówi Jarosław Marciuk z Inspiros Consulting Group - Jednym z ciekawszych tematów były trendy w przemyśle spotkań,  zmiany związane z rozwojem technologicznym, nowym stylem życia. Wartością dodaną jest możliwość networkingu z hotelarzami, PCO czy przedstawicielami instytucji i samorządu. Wielu z  prelegentów TAOSB  jest po raz pierwszy w Polsce. GCB zapewnia im możliwość zwiedzenia Gdańska I Regionu Pomorskiego. Dzięki temu poznają nową destynację konferencyjną. Wszystkie prezentacje z TAOSB są dostępne na stronie www.gdanskconvention.pl

W 2011 r. GCB będzie kontynuowało szkolenia. Kolejne już 9 lutego. Poprowadzi je Tom Hulton, Dyrektor ds. Współpracy Międzynarodowej, IMEX.

źródło: www.gdanskconvention.pl (PR)