Konferencje.pl    /    Artykuły    /    Grecka turystyka uratowana? Anglicy mają lekarstwo na kryzys.

Grecka turystyka uratowana? Anglicy mają lekarstwo na kryzys.

Redakcja Konferencje.pl Konferencje.pl Redakcja
Grecka turystyka uratowana? Anglicy mają lekarstwo na kryzys.

Na ratunek sektorowi turystycznemu w Grecji przyszła londyńska firma SoMaFusion, specjalizująca się w szeroko zakrojonych działaniach z obszaru komunikacji.

Branża turystyczna w Grecji, a także w każdym innym kraju, który wydaje się podupadać w obliczu negatywnych politycznych i finansowych relacji, jest na drodze, z której może jeszcze zawrócić i stworzyć dla siebie solidne filary dalszego rozwoju – nawet w czasach kryzysu. Elastyczność i innowacyjność to cechy, które mogą złagodzić pejoratywne wrażenie i poprowadzić biznes hotelarski do przejęcia kontroli nad strategią i sposobem komunikacji z podróżnymi. Takie rozwiązanie proponuje właśnie w swoim najnowszym raporcie firma SoMAFusion. Dokument ten jest rozpowszeczniany przez Internet i ma na celu informowanie i wspieranie osób zaangażowanych w turystykę -  szczególnie w czasach, gdy media na całym świecie wystawiają Grecji negatywne opinie. Dokument zatytułowany „Polityka i komunikacja kryzysowa dla sektora hotelarskiego” zawiera streszczenie polityki i strategii komunikacji, która powinna być stosowana i wdrażana przez ten sektor, tak, by można było kontynuować rozwój i dobrze prosperować, poprzez inwestowanie w działania strategiczne, analizy a także osobistą komunikację.

Każda firma powinna indywidulanie pokazać swoim klientom pozytywną stronę wakacji w Grecji, aby zmienić nastawienie podróżnych do tego pięknego i słonecznego kraju. Dokument dostępny jest na stronie: http://www.somafusion.com/synthesis/hospitality-policy-crisis-communications/ źródło: na podstawie  http://www.somafusion.com  

Te artykuły mogą Cię zainteresować