Konferencje.pl / Artykuły / Grecka turystyka uratowana? Anglicy mają lekarstwo na kryzys.
Grecka turystyka uratowana? Anglicy mają lekarstwo na kryzys.

Na ratunek sektorowi turystycznemu w Grecji przyszła londyńska firma SoMaFusion, specjalizująca się w szeroko zakrojonych działaniach z obszaru komunikacji.
Branża turystyczna w Grecji, a także w każdym innym kraju, który wydaje się podupadać w obliczu negatywnych politycznych i finansowych relacji, jest na drodze, z której może jeszcze zawrócić i stworzyć dla siebie solidne filary dalszego rozwoju – nawet w czasach kryzysu. Elastyczność i innowacyjność to cechy, które mogą złagodzić pejoratywne wrażenie i poprowadzić biznes hotelarski do przejęcia kontroli nad strategią i sposobem komunikacji z podróżnymi. Takie rozwiązanie proponuje właśnie w swoim najnowszym raporcie firma SoMAFusion. Dokument ten jest rozpowszeczniany przez Internet i ma na celu informowanie i wspieranie osób zaangażowanych w turystykę - szczególnie w czasach, gdy media na całym świecie wystawiają Grecji negatywne opinie. Dokument zatytułowany „Polityka i komunikacja kryzysowa dla sektora hotelarskiego” zawiera streszczenie polityki i strategii komunikacji, która powinna być stosowana i wdrażana przez ten sektor, tak, by można było kontynuować rozwój i dobrze prosperować, poprzez inwestowanie w działania strategiczne, analizy a także osobistą komunikację.
Każda firma powinna indywidulanie pokazać swoim klientom pozytywną stronę wakacji w Grecji, aby zmienić nastawienie podróżnych do tego pięknego i słonecznego kraju. Dokument dostępny jest na stronie: http://www.somafusion.com/synthesis/hospitality-policy-crisis-communications/ źródło: na podstawie http://www.somafusion.com