Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Konferencja „Ryzyka Przelotów Grupowych”


Konferencja „Ryzyka Przelotów Grupowych”

Konferencja „Ryzyka Przelotów Grupowych”Na zdjęciu: konferencja w Warszawie

Już 19 stycznia 2012 w Warszawie odbędzie się Konferencja Ryzyka Przelotów Grupowych. W dyskusji wezmą udział przedstawiciele 5 najczęściej wybieranych linii lotniczych w Polsce – LOT, Lufthansa, Air France, KLM i British Airways.

 Uczestnicy dowiedzą się między innymi:

Jakie są tendencje na rynku przelotów grupowych? Które kierunki wyjazdów grupowych będą najbardziej popularne w 2012 roku? Które linie lotnicze są najchętniej wybierane? Jakie są największe problemy związane z przelotami grupowymi?

Prelegenci, a wśród nich przedstawiciele linii lotniczej (Piotr Kalita, LOT) oraz agencji incentive i biura IATA (Andreo Grzębowski, Biuro Podróżników Flugo), na przykładzie case’ów zaprezentują problemy i rozwiązania, z jakimi stykają się na tym rynku. W panelu dyskusyjnym wezmą udział dodatkowo: przedstawiciele linii lotniczych, firmy ubezpieczeniowej i agencji incentive.

Konferencja „Ryzyka Przelotów Grupowych” odbędzie się w czwartek 19 stycznia 2012 roku w godzinach 10.00 – 14.00, w siedzibie LOT w Warszawie, przy ul. 17 stycznia 39. Aby w niej uczestniczyć należy dokonać rejestracji telefonicznej pod numerem 22 100 65 71 lub napisać na adres Office@travel-bidder.com. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Więcej informacji: http://www.travel-bidder.com/konferencja-ryzyka-przelotow-grupowych.html

Projekt Travel-Bidder.com jest narzędziem, które jako jedyne na polskim rynku wprowadza zaawansowane rozwiązania w dziedzinie rezerwacji grupowych. Platforma wdraża trzy e-usługi, które obejmują grupowe rezerwacje lotnicze, hotelowe i dostęp do katalogu oferentów. Usługa skierowana jest do branży turystycznej, pozwala na oszczędność czasu, duży dostęp do odbiorców branży i inspiracje nowymi pomysłami.

źródło: www.travel-bidder.com


Poprzedni artykuł

MPI zaprasza do Budapesztu

Następny artykuł

Plany MPI na 2012 rok