Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Marriott stworzył nową markę


Marriott stworzył nową markę

Marriott stworzył nową markę

EDITION to nowa, luksusowa marka, która powstała w wyniku współpracy sieci Billa Marriotta - Marriott International z Ianem Schragerem.

Doświadczenie, autentyczność i oryginalność, które cechują Schragera, w połączeniu z globalnym zasięgiem Marriotta sprawią, że nowa marka stanie się perełką na rynku hotelarskim. To próba przekroczenia granic a tym samym wkroczenie na zupełnie nowy poziom. EDITION jest czymś całkowicie oryginalnym. To pierwsze lifestylowe hotele, których zadaniem jest ustanowienie nowego standardu na najbliższe dziesięciolecia. Pod nową nazwą skrywają się hotele nowej generacji, które charakteryzuje przede wszystkim innowacyjność i niepowtarzalność. Rozwój nowej marki zapoczątkuje hotel w Waikiki, którego otwarcie planowane jest na jesień tego roku, drugi pojawić się ma w Istanbule również jesienią, kolejne wzbogacą rynki hotelowe w Barcelonie, Mexico City i Bangkoku w późniejszym okresie. Hotele EDITION mają odgrywać rolę „domu, z daleka od domu”. Każdy z hoteli dostosowany jest do potrzeb nowoczesnego biznesmena, oferując funkcjonalne środowisko pracy mające na celu przypominać „biuro, z daleka od biura”. Pierwszy z rodziny – EDITION Waikiki oferować będzie swoim gościom restaurację, prowadzoną przez światowej sławy szefa kuchni, ekskluzywny klub nocny, unikalny basen z ogrodem, plaże, spektakularne widoki i wiele innych atrakcji i udogodnień.

źródło: na podstawie www.news.marriott.com