Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Nowości w branży konferencyjnej – Relacja z konferencji SKKP


Nowości w branży konferencyjnej – Relacja z konferencji SKKP

Nowości w branży konferencyjnej – Relacja z konferencji SKKPNa zdjęciu: skkp

4 czerwca br. w hotelu Mercure Grand w Warszawie odbył się Mikser Biznesowy Branży Konferencyjno-Kongresowej. Organizatotem wydarzenia było Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”. 

W spotkaniu udział wzięło prawie 130 uczestników. Wśród zgromadzonych gości byli m.in. organizatorzy konferencji i eventów oraz planiści konferencji z firm takich jak: PriceWaterhouseCoopers, ELSA Poland, Polpharma, Polska Izba Gipsu, PKP Cargo Service czy Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Warszawska Izba Przedsiębiorców  i Związek Pracodawcy RP.

Nie zabrakło też przedstawicieli władz samorządowych Warszawy, Wisły oraz Ostródy. Branżę reprezentowali Profesjonalni Organizatorzy Kongresów, szefowie agencji eventowych a także przedstawiciele hoteli i mediów. Spotkanie prowadzili prezes Piotr Wilczek i dyrektor wykonawczy Sławomir Wróblewski. 

SKKP przedstawiło plan wspierania branży spotkań za pomocą akcji promocyjnych i szkoleń branżowych. Już teraz można również zgłaszać się na Akademię Organizatorów Konferencji w sierpniu 2012. W październiku planowane jest seminarium branżowe w Poznaniu w powiązaniu z Galą Ambasadorów Kongresów.  W listopadzie odbędzie się wyjazd studyjny na EIBTM do Barcelony.

W prezentacji SKKP zawarte zostało także zaproszenie do współorganizowania Kongresu Branży Spotkań w 2013 roku. 

Wystąpienia gości były nie mniej interesujące. David Henry, dyrektor sprzedaży i marketingu Grupy Hotelowej ORBIS, przedstawił  trwający proces przemian w hotelach tej grupy, w szczególności adresowanych do korporacji i agencji. Gościem specjalnym miksera był Pan Shuli Golovinski z Firmy Newtonstrand z Londynu, który zainspirował zgromadzonych do rozmów o wyzwaniach współczesnego marketingu. Jego wystąpienie zatytułowane ”Jak Pokolenie Y i Pokolenie Z zmienią wszystko, co wiemy” zademonstrowało potrzebę dostosowania przekazu konferencyjnego i wdrażania nowych technologii. Teorię gościa specjalnego potwierdzili także kolejni wykładowcy: Tomasz Nowak, prezes Netventure („Syskonf - skuteczne narzędzie dla organizatorów konferencji”) oraz Julia Kosela, wiceprezes Infrared Group („Uczestnik 2.0 - innowacyjne rozwiązania IT w komunikacji i zarządzanie uczestnikami wydarzenia").

Spotkanie było również okazją do oficjalnych pożegnań. Kwiaty i brawa otrzymała Wanda Raczyńska odchodząca z funkcji kierownika biura prezydialnego SKKP. Podziękowano też Irenie Sokołowskiej za dwie kadencje na funkcji pierwszego wiceprezydenta EFAPCO, którą to funkcję przejął od tego roku Piotr Wilczek.

źródło:  www.skkp.org.pl