Pobierz ebooka

Pobierz ebooka

Pobierz e-book

Najpopularniejsi autorzy

Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Jacek Prokopiuk Jacek Prokopiuk Ekspert
Dagmara Plata-Alf Dagmara Plata-Alf Ekspertka

Strona główna   /   Artykuły   /   Podsumowanie Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019


Podsumowanie Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019

Podsumowanie Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019Na zdjęciu: Targi RemaDays Warsaw 2019 konferencja

Za nami RemaDays – jedna z największych imprez branży reklamowej na świecie. Piętnasta, jubileuszowa edycja, tradycyjnie już przyciągnęła licznych wystawców i odwiedzających. Serwis Konferencje.pl był patronem medialnym wydarzenia.

Odbywająca się od 13 do 15 lutego br. w halach Ptak Warsaw Expo jubileuszowa edycja targów RemaDays przyciągnęła niemal 800 przedstawicieli różnych gałęzi branży reklamowej i poligraficznej. Do dziesięciu sektorów, które mają stałe miejsce w programie wydarzenia, w 2019 roku dołączył jedenasty, TextileZone.

Organizatorzy pomyśleli o wszystkim. Dużym udogodnieniem dla odwiedzających targi była specjalnie przygotowana na tę okazję aplikacja na telefon, która ułatwiała przemieszczanie się po obiekcie i pomagała szybko uzyskać najważniejsze informacje o wystawcach, atrakcjach oraz spotkaniach. Każdego dnia imprezy wystawienniczej zwiedzający mogli w hali E na stoisku Relax Zone obejrzeć nowość – pokazy GiftsTextile Show.

RemaDays to także możliwość uczestnictwa w cyklu wykładów RemaCongress. Gościem specjalnym był publicysta i dziennikarz Szymon Hołownia, który podzielił się z zebranymi wiedzą o tym, jak ze zbioru osób zrobić zespół, wystąpił z tematem „Ile może w życiu i pracy zmienić zegarek? Zmiana nawyków zarządzania czasem”, a ostatniego dnia targów przyciągnął licznych odwiedzających prelekcją dotyczącą społecznej odpowiedzialności biznesu. W salach konferencyjnych hali E odbyły się również bezpłatne szkolenia prowadzone przez specjalistów z branży reklamowej i poligraficznej, m.in. Łukasza Kępińskiego (CEO Tears of joy), Adama Dębowskiego z Instytutu Liderów Zmian czy Iwony Bates z Bates’Training.

Jak co roku, w ramach targów RemaDays zorganizowano konkursy. Wręczono medale za najlepsze innowacje w konkursie The Prize for Innovations, którego laureaci mogli złote, srebrne i brązowe statuetki prezentować na swoich stoiskach przez wszystkie targowe dni. Nie zabrakło też Loterii dla zwiedzających, w której nagrodami były telewizory Samsung 55” UHD. Drugiego dnia RemaDays zaprezentowani zostali zwycięzcy konkursu Korona Reklamy 2019.

15 marca w samo południe rozpoczęło się Śniadanie Biznesowe, podczas którego przedstawiono wyniki 3 prestiżowych konkursów: Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year. Uczestnicy Śniadania – partnerzy programu Solidni w Biznesie – przedsiębiorcy połączeni wspólną ideą promowania na polu zawodowym wartości jak uczciwość i zaufanie, jako pierwsi poznali laureatów, z którymi mogli nawiązać współpracę. Lista laureatów każdego z konkursów niebawem zostanie opublikowana na stronie Organizatora.

Kolejna edycja targów RemaDays już w dniach 12–14 lutego 2020 roku!