Pobierz ebooka

Pobierz ebooka

Pobierz e-book

Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka

Strona główna   /   Artykuły   /   Premiera książki Krzysztofa Celucha o polskim przemyśle spotkań


Premiera książki Krzysztofa Celucha o polskim przemyśle spotkań

Premiera książki Krzysztofa Celucha o polskim przemyśle spotkańNa zdjęciu: Przemysł spotkań Krzysztof Celuch książka

Już niebawem, bo 15 stycznia br. w księgarniach ukaże się nowa książka nt. polskiej branży MICE pt. „Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja” autorstwa Krzysztofa Celucha.

Publikacja to rozbudowane kompendium wiedzy o polskim przemyśle spotkań. Zawiera informacje o rozwoju i historii rynku eventowego w Polsce oraz oferuje czytelnikowi świeże spojrzenie na ten sektor biznesu. „Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja” może być zatem zarówno źródłem wiedzy o polskim rynku eventowym dla początkujących w branży, jak i pomocą w poszerzaniu horyzontów dla doświadczonych organizatorów konferencji i kongresów. – Autorski podział branży spotkań, szczegółowa analiza w oparciu o kilkadziesiąt kluczowych polskich realizacji to magnes, którym chciałbym zachęcić potencjalnych czytelników. – podsumowuje Krzysztof Celuch.

Autor jest związany z branżą na bardzo wielu płaszczyznach swojej pracy zawodowej. Jest m.in. prorektorem ds. studenckich i współpracy międzynarodowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji, kierownikiem Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, założycielem i pierwszym prezesem Międzynarodowego Stowarzyszenia Organizatorów Spotkań MPI Poland, organizatorem studenckiej konferencji naukowej IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw, wykładowcą akademickim studium Event Management SBE na Uniwersytecie Warszawskim, profesorem wizytującym i kierownikiem projektów badawczych w San Diego State University.

Premiera książki oraz spotkanie z autorem odbędzie się 15 stycznia br. w Pin-Up Studio (zobacz) w Warszawie. Partnerem strategicznym i organizatorem wydarzenia jest agencja marketingu zintegrowanego Mea Group.