Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Rzeczpospolita o Teja Tur


Rzeczpospolita o Teja Tur

Gdańska Organizacja Turystyczna zachęca wszystkich do lektury „Rzeczpospolitej”, lidera prasy codziennej, gdzie odnajdziecie Państwo artykuł poświęcony znanej pomorskiej firmie, jednej z czołowych agencji eventowych, członkowi Gdańskiej Organizacji Turystycznej – firmie TEJA TUR.

Teja Tur to biuro podróży i agencja eventowa jednocześnie. Właściciele jak i pracownicy stawiają na profesjonalizm i skrupulatność w działaniu, nie zapominając przy tym o dobrej zabawie i poczuciu humoru. Anna Kopek (Teja Tur General Manager) podkreśla, że w pracy nie uznaje schematów. Uczy swój zespół, że do każdego klienta należy podchodzić indywidualnie, analizując jego potrzeby i opracowując innowacyjne rozwiązania. Anna Kopek przyznaje, że w ciągu ostatnich 10 lat na rynku spotkań integracyjnych i eventów, zaszło wiele zmian. Najważniejsza z nich to wzrost świadomości właścicieli firm, kadry zarządzającej, managerów, zrozumienie że najważniejszą i największą wartością firmy  jest dobrze zmotywowany zespół pracowników. Od stopnia zaangażowania pracowników zależy rezultat poszczególnych projektów, jak i całego przedsiębiorstwa. Pracowników powinno się motywować permanentnie,  zaspokajać ich potrzeby, uświadamiać im sens pracy, zachęcać do wykonywania pracy przy odpowiednim współzawodnictwie i w poczuciu przynależności do grupy. Temu służą spotkania integracyjne, oferowane przez Teja Tur. Ponadto Teja Tur stawia na Pomorze. Jako członek Gdańskiej Organizacji Turystycznej oraz Gdańsk Convention Bureau, a także PCO (Profesjonalny Organizator Kongresów) firma stawia sobie na celu promowanie regionu pomorskiego. Jedną z najnowszych propozycji Teja Tur jest projekt „Śladami Solidarności”, za który firma otrzymała I miejsce w konursie na najlepszy Gdański Produkt Turystyczny.  Ów produkt, to gra miejska, w której planszą jest przestrzeń miejska (Gdańsk), a „pionkami” uczestnicy. Zabawa skierowana jest do turystów także biznesowych i ma za zadanie integrować zespół. Gra jest niezwykle ekscytująca. W sposób „lekki” i atrakcyjny przybliża historyczne informacje na temat powstania i działalności Solidarności. Scenariusz przewiduje ucieczkę przed milicją, zrzut ulotek, kierowcę autobusu rodem z PRL, cinkciarzy, a także liczne konkursy i zagadki.

źródło: www.gdansk4u.pl (PR)