Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Sukces drugiej edycji konferencji Event Biznes w warszawskim EXPO XXI


Sukces drugiej edycji konferencji Event Biznes w warszawskim EXPO XXI

Sukces drugiej edycji konferencji Event Biznes w warszawskim EXPO XXINa zdjęciu: event biznes expo xxi branża eventowa konferencje warszawa

Ponad 200 osób wzięło udział w drugiej edycji konferencji Event Biznes, która odbyła się 27 października br. w EXPO XXI w Warszawie. Organizatorzy - Stowarzyszenie Branży Eventowej – uznają wydarzenie za zakończone z sukcesem.

W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele polskiej branży eventowej, agencji, podwykonawców, lokalizacji, a także działów marketingu, zakupów i HR firm zlecających realizację projektów eventowych. W tym roku głównym tematem konferencji był skuteczny event marketing i w związku z tym, podzielona była ona na cztery bloki tematyczne poświęcone zaangażowaniu, emocjom i doświadczeniu przy organizowaniu konferencji, skuteczności i budowaniu zasięgu wydarzenia, inspiracjom, przyszłości i nowym technologiom oraz case study konkretnych, popularnych wydarzeń specjalnych.

Program ten opracowała Rada Programowa, składająca się z ekspertów polskiego rynku eventowego, reprezentujących zarówno organizatorów, jak i zleceniodawców projektów eventowych, a także przedstawicieli świata nauki i mediów. A zrealizowali go goście: Marcin Prokop, Paweł Tkaczyk, Rafał Ohme, Natalia Hatalska, Wojciech Pronobis, Colja M. Dams, Artur Łobanowski, Olga Krzemińska-Zasadzka, Piotr Jaworowicz, Łukasz Kosuniak, Izabela Głodek, Arkadiusz Ejsak.

Po części teoretycznej uczestnicy wzięli udział w case study najbardziej rozpoznawalnych eventów w Polsce – Męskiego Grania, Orlen Warsaw Marathonu oraz Samsung Business Summit.

Uczestnicy Event Biznes w ciągu 8 godzin wysłuchali 12 prelegentów. Konferencja zaistniała także w mediach społecznościowych - to ponad 140 tagów w social streamie oraz prawie 300 wzmianek w internecie.

Serwis konferencje.pl był jednym z patronów medialnych wydarzenia.