Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Targi MEETINGS POLAND EXPO 2010 - podsumowanie


Targi MEETINGS POLAND EXPO 2010 - podsumowanie

Zakończyły się targi Usług dla Biznesu MEETINGS POLAND EXPO 2010. Była to już trzynasta doroczna edycja targów przemysłu spotkań w Polsce.

W dniach 17-18.11.2010 r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI swoje bardzo atrakcyjne stoiska zaprezentowało blisko 150 firm – centrów konferencyjnych, hoteli biznesowych, agencji eventowych, firm szkoleniowych i doradczych, sprzętu konferencyjnego i estradowego, organizatorów wypraw ekstremalnych i podróży motywacyjnych. Wystawcy prześcigali się w pomysłach na to, jak można w niebanalny sposób zachęcić klientów do współpracy. Na klientów korporacyjnych czekało wiele atrakcji, w tym pokazy techniki estradowej i kongresowej, imprez familijnych, prezentacje sztuki kulinarnej.   Zrealizowano kilkanaście seminariów i warsztatów z wystąpieniami 45 wykładowców i panelistów z kraju i zagranicy. Wśród nich byli eksperci branży – Jacquie Rogers, Helena Weinstein, Marek Phillips, Ian Whiteling oraz gwiazdy wypraw ekstremalnych  - Marek Kamiński, Mateusz Kusznierewicz, Roman Paszke. Na targi przybyła z Niemiec grupa studyjna firm obsługujących imprezy korporacyjne, zainteresowanych przeprowadzeniem konferencji i podróży motywacyjnych w Polsce. Przedstawiciele korporacji – menedżerowie działów zarządzania kadrami i marketingu licznie uczestniczyli w seminariach zorganizowanych przez organizacje branżowe: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” wspólnie z redakcją THINTANK oraz MPI Poland Club, a także wyspecjalizowane media – miesięcznik MICE Poland i portal meetingplanner.pl. Targi relacjonowali dziennikarze z Wielkiej Brytanii i Niemiec, podkreślając rozwój branży konferencyjno-eventowej w Polsce oraz wzrastające zainteresowanie polskim rynkiem wśród partnerów zagranicznych. Żywe debaty dotyczyły nowych inwestycji - stadionów i centrów kongresowych, a także potrzeby dalszego politycznego wsparcia dla tej wciąż młodej ale dynamicznie rozwijającej się branży. Organizatorem targów jest spółka Meetings Poland. Prezes zarządu Sławomir Wróblewski podkreśla: „Bardzo cieszy nas autentyczna współpraca branży oraz tegoroczne zaangażowanie instytucji publicznych. Wdzięczni jesteśmy za patronat Ministra Gospodarki, Marszałka Województwa Mazowieckiego, Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej oraz mocne wsparcie Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.  Swój konkretny wkład wniosły Convention Bureaus – struktury działającej w Polskiej Organizacji Turystycznej oraz miast Warszawy, Krakowa, Katowic i Gdańska. A szczególne słowa uznania dla sponsorów i partnerów w tym Brill AV Media, Play dla Firm, Goldenline, Mazurkas i Klub Piłkarski Legia Warszawa”. Turystyka biznesowa to najszybciej rozwijający się sektor turystyki zarówno na świecie jak i w Polsce – goście biznesowi stanowią największy, bo aż 30-procentowy segment wszystkich przyjezdnych do naszego kraju. źródło: www.btf.waw.pl  (PR)