Strona główna / Artykuły / Zakończyła się 17. edycja targów RemaDays Warsaw 2022
Zakończyła się 17. edycja targów RemaDays Warsaw 2022

Tegoroczne targi Reklamy i Druku RemaDays 2022 już za nami. Podobnie jak poprzednie edycje, i ta była pełna wrażeń, wartościowych spotkań i cennych kontaktów zdobytych podczas licznych prelekcji. W ciągu 3 dni targów RemaDays do Centrum Wystawienniczego PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie przybyło blisko 10 000 zwiedzających. W 11 sektorach targowych swoją ofertę zaprezentowało 483 wystawców z Polski i z zagranicy. Platforma Konferencje.pl objęła wydarzenie patronatem medialnym.
W dniach 23-25 marca 2022 r. stolica Polski już po raz siedemnasty stała się stolicą reklamy i druku. Tegoroczne targi po raz kolejny stworzyły idealną okazję do nawiązania współpracy z partnerami z rynku upominków reklamowych oraz poligrafii. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił Organizator.
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw po raz kolejny odbyły się w nowoczesnym centrum wystawienniczym Ptak Warsaw Expo. Wśród ok. 10 000 zwiedzających stawiła się także liczna grupa 15% gości z zagranicy. 483 wystawców zaprezentowało swoją ofertę w 11 sektorach targowych, takich jak: Event Show, Textile Zone, Packaging Materials, Photo Creation czy Technology Park. Zwiedzający mogli się zapoznać z najnowszymi rozwiązaniami, technologiami oraz produktami potencjalnych klientów i partnerów biznesowych z rynku reklamy i druku – krajowego oraz zagranicznego. RemaDays Warsaw to miejsce, gdzie wyznaczane są trendy w branży oraz nawiązywane owocne znajomości.
Podobnie jak w poprzednich edycjach, także i w tym roku Organizator przygotował dla odwiedzających wiele udogodnień – od bezpłatnego dojazdu autobusowego z Dworca Warszawa Centralna oraz Lotniska Chopina do Centrum PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie, po praktyczną aplikację ułatwiającą poruszanie się po targach. Po spotkaniach biznesowych Zwiedzający i Wystawcy mieli możliwość swobodnego wypoczynku w strefie Relax Zone.
Cykl wykładów corocznie organizowanego RemaCongress to jak zawsze możliwość poszerzenia swojej wiedzy, podniesienia kompetencji oraz poznania aktualnych zagadnień branży i szeroko pojętego biznesu prezentowanych przez wybitnych specjalistów oraz autorytety w swojej dziedzinie. Tym razem gościem specjalnym był trener, negocjator, prowadzący swój kanał na Youtube Krzysztof Sarnecki, który przedstawił aż 2 ciekawe prelekcje pierwszego i trzeciego dnia targów. Oprócz tego zwiedzający mogli uczestniczyć w wykładach, na których prelegenci omawiali zagadnienia reklamy, marketingu, poligrafii i wiele innych. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również warsztaty organizowane na stoiskach.
Jak co roku nie zabrakło również konkursów. Pierwszego dnia targów poznaliśmy zwycięzców rywalizacji o Korony Reklamy 2022, wręczone zostały też medale za innowacje.
Goście targowi w trakcie dwóch pierwszych dni mieli również możliwość głosowania na najlepszy katalog i gadżety. Rozstrzygnięcie konkursów Catalogue of the Year oraz Gifts of the Year nastąpiło trzeciego dnia targów podczas uroczystego poczęstunku.
17. edycja RemaDays Warsaw pokazuje, jak ważne są spotkania biznesowe - zwłaszcza w obliczu dynamicznych zmian, które mają miejsce w kraju i na świecie. Żadnej branży nie sprzyja przestój, a tym bardziej tak kreatywnej i kolorowej, jaką jest branża reklamy i druku. Rozwój, otwartość na nowe – to są hasła, które od kilkunastu lat promują targi RemaDays i które po raz kolejny dały mnóstwo pozytywnej energii oraz możliwości swoim Uczestnikom.
Organizator Targów RemaDays Warsaw pragnie podziękować wszystkim za 18 lat wzajemnej i owocnej współpracy.
Następny artykuł