Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna   /   Artykuły   /   Zapowiedź: 22-23.04 Meetings Week Poland 2021


Zapowiedź: 22-23.04 Meetings Week Poland 2021

Zapowiedź: 22-23.04 Meetings Week Poland 2021Na zdjęciu: Meetings Week Poland 2021

Znana jest już data dziewiątej edycji Meetings Week Poland, jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży MICE.  22 i 23 kwietnia spotykamy się w formule online. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będą zmiany na rynku spotkań w Polsce i na świecie. Wydarzenie patronatem honorowym objął Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Tego terminu nie można pominąć. W drugiej połowie kwietnia odbędzie się coroczne spotkanie, którego organizatorami są: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główną Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl.

Program Meetings Week Poland 2021 podzielony obejmuje dwa dni. 22 kwietnia odbędą się wszystkie sesje tematyczne, które - realizowane w studiu Brill AV Media - zostaną potem streamowane do sieci. Spotkanie otworzy Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum, przygotowana przez SGTiH. Kolejna część, za którą odpowiada The Warsaw Voice - Poland Meetings Destination - będzie poświęcona wyzwaniom i perspektywom przemysłu spotkań po pandemii. Głównym tematem modułu organizowanego przez SKKP będą nowe kompetencje, jakie będą niezbędne w branży MICE. SITE i SOIT powrócą do tematu incentive travel w nowej rzeczywistości, który rozpoczęty został podczas ostatniej edycji Meetings Week Poland. SBE poświęci swoją sesję na rozmowę o cyberbezpieczeństwie, które stanowi jeden z kluczowych elementów Eventu 2.0. MPI Poland Chapter omówi socjologiczne skutki pandemii i ich wpływ na przeobrażenia branży spotkań.

Dzień później będzie miała miejsce uroczysta gala wręczenia nagród MP Power Awards, które przyznane zostaną najbardziej wpływowym osobowościom branży, najlepszym projektom, obiektom i produktom.

Wszystkie wystąpienia i debaty podczas wydarzenia dotyczyć będą Przemysłu spotkań 2.0. Zaproszeni goście poruszą temat funkcjonowania branży spotkań w nowej rzeczywistości społecznej, gospodarczej i komunikacyjnej. Prelekcje oraz rozmowy podejmować będą również kwestię roli spotkań, też tych online, w kreowaniu nowej rzeczywistości.

 – Cytując Miltona Fridmana: „tylko kryzys wywołuje prawdziwe zmiany”, stawiamy śmiałą i nieuniknioną tezę, że naszym celem teraz jest odbudowa nie tylko branży, ale całej społeczności skupionej wokół naszego sektora. Aby pobudzić popyt na nasze usługi, musimy wsłuchać się w oczekiwania naszych klientów i partnerów. A co oni teraz mówią? Czy nam ufają? Czego oczekują? Światowe trendy zmierzają w kierunku „legacy”, „inclusivity”, „sustainability”, „engagement”, „new business models”. A jak się ma względem tego nasz polski rynek spotkań, jakie zmiany zaszły i z czym musimy się zmierzyć? Jest wiele pytań i wiele wyzwań. Podczas sesji tegorocznej edycji Meetings Week Poland chcemy rozmawiać z ekspertami o „nowej rzeczywistości” kongresów, eventów, incentive travel – zapowiada Anna Jędrocha, koordynator Meetings Week Poland 2021, wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.

Organizatorzy Meetings Week Poland 2021 do współtworzenia programu tegorocznego wydarzenia zapraszają też uczestników spotkania. Każda osoba, która chciałaby zaprezentować swój pomysł, przedstawić opinię lub punkt widzenia na dany temat, może dołączyć do grona mówców w formule Open Pitch

Platforma Konferencje.pl ma przyjemność objąć wydarzenie patronatem medialnym.

Więcej informacji o MWP 2021 dostępnych jest na stronie organizatora: www.meetingsweek.pl.