Po pracach remontowych, jakie przechodził w ostatnich miesiącach i dostosowaniu do międzynarodowych wymogów sieci Hotel Łysogóry zmienił nazwę na Best Western Grand Hotel, stając się osiemnastym obiektem tej marki w Polsce.

We wrześniu 2012 r. zakończyła się renowacja hotelu. W jej efekcie wymieniono instalacje i wyposażenie w ponad 60 pokojach dla gości, wydzielono strefy pożarowe, zainstalowano systemy parkingowe i monitoring, a także zamontowano nową klimatyzację. W kolejnych miesiącach hotel był poddawany audytowi, czego efektem jest jego przystąpienie do sieci Best Western. Na zaplecze konferencyjne Best Western Grand Hotel Kielce składają się 4 klimatyzowane sale konferencyjne o łącznej powierzchni 1,1 tys. mkw. Połączone z foyer sale są w stanie pomieścić do 1 tys. osób. Wielofunkcyjność sal, nowoczesne wyposażenie oraz profesjonalna obsługa pozwala na organizację zarówno kameralnych szkoleń jak i dużych międzynarodowych konferencji. Hotel dysponuje 150 pokojami dla gości, w tym 4 apartamentami. W obiekcie znajdują się również: dwie restauracje, kawiarnia, Pasaż Zielony z eleganckim zakładem fryzjerskim i ekskluzywnymi butikami odzieżowymi, gabinet odnowy biologicznej oraz night club i kasyno. Best Western - największa na świecie rodzina hotelowa - posiada obecnie w Polsce 18 obiektów w 12 województwach, dysponująci łącznie prawie 1700 pokojami. Sieć została uznana przez branżowy magazyn Hotelarz za Najlepszą Sieć 2012, powtarzając tym samym sukces z roku 2011 r. Gheorghe Marian Cristecu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę został natomiast wyróżniony tytułem Człowieka Roku. Ponadto Best Western otrzymała tytuł najlepszej sieci hotelowej w Polsce w plebiscycie Best Hotel Award 2012. – Miniony rok był dla nas okresem intensywnego rozwoju.Udało się zdywersyfikować nasze portfolio, uzupełniając je o obiekty oferujące usługi dodatkowe, takie jak SPA czy nowoczesne centra konferencyjne. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby zarówno klientów biznesowych, z którymi jesteśmy najczęściej kojarzeni, jak i turystów indywidualnych – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę. źródło: www.publicdialog.pl