Byliśmy, widzieliśmy Regent Warsaw Hotel. Poznaj prawdziwą gościnność – dla nas miejsce z klasą

Byliśmy, widzieliśmy Regent Warsaw Hotel. Poznaj prawdziwą gościnność – dla nas miejsce z klasą

Gdy w parze z dogodnym dojazdem i zielonym otoczeniem idą: wysoka jakość usług, duże centrum konferencyjne oraz komfortowe pokoje, atrakcyjność takiego miejsca znacznie wzrasta. Szukacie prawdziwie eleganckich wnętrz, indywidualnego podejścia do każdego projektu oraz dobrej oferty restauracyjnej? Dla Was odwiedziliśmy i opisujemy potencjał Regent Warsaw Hotel.

Położenie:

Pięciogwiazdkowy hotel na konferencje w zielonym centrum Warszawy

Pięciogwiazdkowy Regent Warsaw Hotel usytuowany jest przy ulicy Belwederskiej, w sąsiedztwie Parku Łazienki Królewskie. Wybierając ten hotel na miejsce wydarzenia, organizatorzy umożliwiają swoim gościom szybkie dotarcie do wielu atrakcji stolicy: warszawska Starówka oddalona jest tylko o 5 km, a Wilanów – 6 km. Droga autem z lotniska im. Chopina do Regent Warsaw Hotel zajmie około pół godziny, a ci, którzy na swój środek lokomocji wybrali pociąg, z Dworca Centralnego dojadą w ciągu 10–15 min. Bezpośrednio przed obiektem znajdują się przystanki autobusowe ("Spacerowa"). Na miejscu czekają też parkingi: naziemny na 15 stanowisk oraz podziemny na 50 aut.

Wygląd:

Elegancki minimalizm w dobrze rozplanowanej przestrzeni

Wnętrza Regent Warsaw Hotel tworzą ekskluzywną oprawę na konferencje, spotkania biznesowe czy duże eventy. Widzimy to w każdym detalu wystroju wnętrza,  a nam spodobało się to, że jest tu dużo nowoczesnej sztuki, chociażby obrazy Krzysztofa Kokoryna czy „bursztynowe” rzeźby w lobby.

Łazienki Lounge

Sale konferencyjne:

Konferencje i spotkania w dobrze rozplanowanej przestrzeni

Na ofertę konferencyjną Regent Warsaw Hotel składa się 13 sal konferencyjnych o powierzchni od 34 mkw. do 385 mkw. Najbardziej reprezentacyjna z sal, Balowa Regent Ballroom, znajduje się na parterze hotelu, po lewej stronie od wejścia. Dzięki dobrze rozplanowanemu układowi parteru, do tej części centrum konferencyjnego uczestnicy spotkania przejdą wygodnie, nie oczekując w kolejce na rejestrację wraz z codziennymi gośćmi hotelu. Recepcję konferencyjną można ustawić w oddzielonym ścianą z przeszkleniami foyer bądź w hotelowym lobby. 

Sala Balowa w układzie teatralnym pomieści 350 uczestników konferencji. Warto zwrócić uwagę na wysokość tej przestrzeni – 5 m, co pozwoli na zamontowanie większych elementów scenografii na potrzeby koncertu czy uroczystej gali, a dzięki dużym oknom typu podłoga-sufit – wprowadzenie do wnętrza samochodu lub motocykla. Salę Balową za pomocą przesuwnych ścianek podzielić można na 3 moduły (każdy po 125 mkw.) i przygotować w tym samym czasie warsztaty dla kilku grup. Sala jest klimatyzowana, wyposażona w wysuwane ekrany, rzutniki, profesjonalne oświetlenie i nagłośnienie.

W przestronnym foyer (120 mkw.) tuż obok Sali Balowej ustawić można bufet z przerwą kawową, lunchem lub gala dinner. Może być też miejscem wystaw czy prezentacji stoisk firmowych.

Sala Balowa

Na poziomie Mezzanine znajduje się 10 mniejszych sal konferencyjnych o zróżnicowanym metrażu i układzie. Sala Topaz oraz dzielące się na dwa mniejsze moduły: Turkus i Onyks sprawdzą się podczas konferencji, szkoleń czy przyjęć okolicznościowych w gronie 25–60 uczestników. Sale Agat, Bursztyn oraz – chętnie wybierana na konferencje prasowe ze względu na doskonałą akustykę – sala Koral znajdują się bezpośrednio obok Business Center, które świadczy usługi sekretarskie i w którym skorzystać można ze stanowisk komputerowych, Internetu oraz drukarki.

Sala Onyks

Widokiem na przeszklone atrium wyróżniają się kameralne sale Ametyst oraz Akwamaryn. Przy wspólnym stole zasiądzie w każdej z nich 12 osób. Uczyniono wszystko, by spotkania w nich przebiegały w komfortowych warunkach, z pełnym konferencyjnym wyposażeniem i przy zachowaniu atmosfery prywatnego spotkania. Stąd dobre wyciszenie, możliwość opuszczenia rolet w przeszklonej ścianie, aranżacja przerwy kawowej w samym boardroomie lub bezpośrednio przed nim.

Sala Akwamaryn

Profesjonalizm w przygotowaniu konferencji w Regent Warsaw Hotel szybko został doceniony przez organizatorów spotkań, którzy wracają do obiektu, wiedząc, że zostanie im zapewniona usługa na niezmiennie solidnym poziomie. Do dyspozycji otrzymają wysokiej jakości sprzęt konferencyjny, a jeśli będą chcieli zrealizować tu niekonwencjonalne pomysły, współpracować będą z doświadczonym, wykwalifikowanym i otwartym na innowacyjne działania zespołem.

Pokoje:

Prawdziwy wypoczynek pod pięcioma gwiazdkami

Hotel dysponuje dużym zapleczem noclegowym – 246 pokoi (w tym 12 typu Superior oraz 17 typu Suite), w których bez problemu zakwateruje się gości wydarzenia. Ofertę uzupełniają pokoje z udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych. Pokoje standardowe o powierzchni 32 mkw., z oddzielną wanną i prysznicem, są jednymi z największym na rynku warszawskim, a pokoje Deluxe jedno- i dwuosobowe mają aż 38 mkw. W takich przestrzeniach goście czują się komfortowo, mogą doskonale wypoczywać lub pracować.

Deluxe Twin

Goście apartamentów zaproszeni są do usytuowanego na piątym piętrze hotelu elitarnego Executive Clubu: komfortowej przestrzeni z widokiem na panoramę miasta. Na wygodnych fotelach można zrelaksować się czy zjeść biznesowe śniadanie. Na miejscu czekają serwowane cały dzień ciepłe napoje, koktajle i przekąski.

Executive Club

Restauracje i bary:

Udane wydarzenie może być jeszcze lepiej zapamiętane przez jego uczestników dzięki dobrej kuchni. A tej nie brakuje w restauracji Venti-tre. Lunche biznesowe, obiady konferencyjne dla grup liczących maksymalnie 20-25 osób, opalany drewnem piec, karta dań bazująca na kuchni śródziemnomorskiej i polskiej – w autorskim wydaniu Szefa Kuchni... to nie jedyne walory Venti-tre. Menu uwzględniające produkty sezonowe, własna cukiernia, z której pochodzą desery i wypieki oraz serwowany podczas śniadań miód "Łazienki Gold"  z pasieki, którą Regent Warsaw Hotel, jako pierwszy hotel w Polsce, założył na dachu. W ciepłe dni wykwintnych dań warto posmakować na tarasie.

Venti-tre

Udajmy się do serca Regent Warsaw Hotel – do atrium, w którym mieści się bar Łazienki Lounge. W eleganckiej, wysokiej i półotwartej przestrzeni umieszczone zostały dzieła sztuki oraz imponujące bursztynowe rzeźby. Jest to doskonałe miejsce na spotkania biznesowe przy filiżance aromatycznej kawy, spokojną pracę przy stoliku lub po prostu czytanie prasy. Wieczorem atrium jest podświetlane, a spotkaniom w nim odbywanym towarzyszy muzyka na żywo, co jest dziś unikalne w hotelach. 

Chciałbyś zorganizować warsztaty kulinarne lub sommelierskie bądź imprezę taneczną w klimatycznych wnętrzach? Na poziomie B2 (-2) czeka Q Club, który idealnie sprawdzi się podczas eventów dla grupy do 100 osób. Organizację wydarzenia usprawnia wyposażenie audiowizualne, duży bar, podium dla DJ-a lub zespołu i otwarta kuchnia.

Dodatkowe opcje:

Goście hotelu skorzystają z atrakcji oferowanych w strefie Wellness Club Regent: basenu z podgrzewaną wodą, sauny suchej, łaźni parowej, siłowni, studia fitness, strefy do treningu funkcjonalnego i gabinetów SPA.

Wellness Club Regent

Co wyróżnia obiekt konferencyjny:

Regent Warsaw Hotel jest optymalnym wyborem dla meeting plannerów poszukujących obiektu w prestiżowej lokalizacji, ze zróżnicowanym zapleczem konferencyjnym, eleganckimi pokojami oraz wykwalifikowanym oraz zaangażowanym zespołem pracowników. Uwagę zwraca stwarzająca duże możliwości wysoka Sala Balowa czy mniejsze, profesjonalnie wyposażone sale konferencyjne, piękne atrium i... własna pasieka.

Opinia serwisu konferencje.pl:    

Regent Warsaw Hotel przygotowany jest zarówno na duże konferencje dla ponad 350 uczestników, jak i kameralne spotkania biznesowe. Decydując się na organizację w nim swojego wydarzenia, wybierasz obiekt, który cieszy się doskonałą opinią m.in. wymagającego sektora dyplomatycznego. Regent Warsaw Hotel jest miejscem, które dba o wizerunek i promowanie uznanych przedsięwzięć kulturalnych – warto wspomnieć o partnerstwie z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina. 

Zdj. materiały promocyjne obiektu; Jolanta Ambroziak (red.)