Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    GCB przeprowadziło szkolenie z Tomem Hultonem


GCB przeprowadziło szkolenie z Tomem Hultonem

GCB przeprowadziło szkolenie z Tomem HultonemNa zdjęciu: gcb szkolenie

9 LUTEGO 2011 GCB zorganizowało kolejne, bezpłatne szkolenie z serii TAOSB Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych. Szkolenie poprowadził Tom Hulton, Dyrektor ds. Współpracy Międzynarodowej Targów Przemysłu Spotkań - IMEX. Główne tematy szkolenia obejmowały: Znaczenie różnic kulturowych w przemyśle spotkań, Nowe trendy w turystyce biznesowej, globalizajca i glokalizajca. TAOSB to cykl bezpłatnych szkoleń, które Gdańsk Convention Bureau prowadzi od początku 2010. Spotkania mają na celu podniesienie kwalifikacji branży turystycznej regionu pomorskiego. Szkolenia pod nazwą "Trójmiejska Akademia Organizatora Spotkań Biznesowych" są zaplanowane na lata 2010-2011 i organizowane w ramach Projektu "Promocja turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013. Są one skierowane do tych wszystkich osób z regionu pomorskiego, które zajmują sie organizacją konferencji, opracowywaniem ofert, obsługą spotkań biznesowych, imprez i szkoleń. W szczególności zapraszamy: Specjalistów ds. organizacji imprez w biurach podróży, agencjach eventowych; Planistów konferencji w firmach, stowarzyszeniach i instytucjach, Profesjonalnych Organizatorów Konferencji, Hotelarzy z działów ds. bankietów, konferencji, marketingu. Szkolenia prowadzone są przez zagranicznych prelegentów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem. Spotkania odbywają się w języku angielskim - organizator zapewnia tłumaczenie symultaniczne. Szkolenie jest bezpłatne. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Każdorazowo w szkoleniu bierze udział 50 osób. W trakcie ostatniego szkolenia Tom Hulton podzielił uczestników na 5 grup. Każda z grup miała za zadanie przedstawić propozycję krótkiego filmu promocyjnego Gdańska, zaproponować USP w ciągu 30 sekund oraz podać dwie rekomendacje dla GCB.  Wygrali: ElżbietaTrella - doradca klienta biznesowego - Hotel Nadmorski w Gdyni oraz Krzysztof Śmiech - doradca klientów - MTG S.A., liderzy 2 grup. - Wybór był bardzo ciężki, ponieważ każda z grup wykazała się dużą kreatywnością - mówi Anna Górska, Prezes Gdańsk Convention Bureau. Nagrodą były dwa bilety lotnicze do Frankfurtu oraz wejściówki na międzynarodowe targi turystyki biznesowej IMEX, które odbędą się w dn. 24-26 maja 2011.

źródło: www.gdanskconvention.pl (PR)