Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Inga Ganowska brand managerem w Grupie Hotelowej Orbis


Inga Ganowska brand managerem w Grupie Hotelowej Orbis

Inga Ganowska brand managerem w Grupie Hotelowej OrbisNa zdjęciu: inga ganowska orbis

Do jej obowiązków będzie należała realizacja działań mających na celu rozwój marek oraz maksymalizacja skuteczności strategii marketingowych.  

Jako Brand Manager Mercure Orbis Hotels, Ganowska będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie markami, opracowywanie i realizację strategii marketingowych oraz public relations. Do jej zadań będzie również należało wspieranie zarządzania sprzedażą poprzez wpływ na decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji produktów i strategii cenowych i dystrybucyjnych. - Hotele Mercure i Orbis zlokalizowane są zarówno w biznesowych dzielnicach dużych miast, jak i wakacyjnych kurortach, posiadają komfortowe pokoje, świetną kuchnię i niezwykły personel. Jestem przekonana, że takie połączenie przemawia za ich dużym potencjałem rozwoju. Mercure to światowa marka, która może się poszczycić doskonałą reputacją wynikającą z jej jakości usług, oryginalności i oferowanego komfortu. Cieszę się, że będę mogła wesprzeć zespół Grupy Hotelowej Orbis i zarządzać komunikacją dla tak uznanych, rozpoznawalnych marek hotelowych - mówi Inga Ganowska. Ganowska posiada 8-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej i ponad 10-letnie w obszarze komunikacji marketingowej. Przez wiele lat pracowała w hotelu Marriott, gdzie pełniła m.in. funkcję kierownika ds. sprzedaży. Następnie związana była z Sigma International, a także z Narodowymi Funduszami Inwestycyjnymi zarządzanymi przez Everest Capital Polska Sp. z o.o., gdzie opracowywała i realizowała strategie z zakresu marketingu i public relations. Przez 10 lat pełniła funkcję dyrektora Zarządzającego w agencji FischerZubek PR Partners Sp. z o.o. Inga Ganowska uzyskała tytuł magistra Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła studia podyplomowe w obszarze public relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz Psychologii Klienta w Marketingu Usług w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie.

źródło: www.publicdialog.pl

            www.orbis.pl