Strona główna
/
Artykuły
/
Starwood Hotels&Resorts w Polsce ma nową regionalną dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
Starwood Hotels&Resorts w Polsce ma nową regionalną dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
Natascha Mauthner objęła stanowisko regionalnej dyrektor ds. sprzedaży i marketingu sieci Starwood Hotels Resorts na Polskę, w skład której wchodzą hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz The Westin Warsaw i Le Meridien Bristol.
Do kluczowych obowiązków Nataschy będzie należała koordynacja działań sprzedażowo - marketingowych sześciu obiektów sieci w Polsce oraz stworzenie strategii zwiększającej udział sieci na rynku polskim. Natascha Mauthner ma ponad szesnastoletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w pięciogwiazdkowych hotelach w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie, np. w hotelu Sheraton w Pekinie, czy Le Meridien Villon Resort Convention Centre. Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z hotelarstwem. - Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu sieci Starwood w Polsce przede wszystkim ze względu na tak dynamiczne środowisko biznesowe. Moim osobistym celem jest dalsze zwiększanie udziału w rynku naszej sieci oraz wzrost międzynarodowego popytu na Polskę, jako atrakcyjnego miejsca do organizacji konferencji i spotkań – powiedziała Natascha Mauthner.
Natascha Mauthner jest absolwentką Krems College of Tourism and Hospitality na kierunku turystyka oraz studiów MBA Uniwersytetu w Liverpoolu. Natascha jest Austriaczką, mówi płynnie po niemiecku, angielsku, francusku i niderlandzku. W wolnym czasie lubi odwiedzać restauracje, podróżować oraz grać w golfa. Sieć Starwood Hotels Resorts posiada w Polsce 6 obiektów: Sheraton Warsaw Hotel, Sheraton Kraków Hotel, Sheraton Poznań Hotel, The Westin Warsaw, Le Meridien Bristol oraz Sheraton Sopot, Conference Center Spa.
źródło: www.starwoodhotels.com (PR)
Poprzedni artykuł
Sofitel Warsaw Victoria ma nowego Dyrektora Sprzedaży i Marketingu
Następny artykuł