Najpopularniejsi autorzy

Jolanta Ambroziak Jolanta Ambroziak Redaktorka
Marta Jesionowska Marta Jesionowska Ekspertka
Weronika Wirtel Weronika Wirtel Ekspertka
Alexandra Kunowska Alexandra Kunowska Ekspertka

Strona główna    /    Artykuły    /    Teraz Polska, czyli boom na incoming!


Teraz Polska, czyli boom na incoming!

Teraz Polska, czyli boom na incoming!Na zdjęciu: imprezy typu incentive

Międzynarodowe koncerny szukają nowych, ciekawych lokalizacji dla organizowanych przez siebie spotkań biznesowych. Włochy czy Hiszpania są już pod tym względem mocno wyeksploatowane, a egzotyka paradoksalnie staje się coraz mniej egzotyczna. Także kraje nam bliższe – Czechy oraz Węgry największe zainteresowanie mają już za sobą. Polska wydaje się być wymarzoną alternatywą. Dostrzega ją zagraniczne firmy, a rodzimy biznes liczy zyski.  Organizacja wydarzeń specjalnych i pobytów biznesowych dla zagranicznych partnerów rozwija się w Polsce coraz lepiej. Potencjał zagraniczny kontrahentów dostrzegło wiele rodzimych firm, które zajmują się profesjonalną realizacją zleceń  zza granicy. Firmy DMC (Destination Management Companies) zajmują się obsługą zarówno firm, które nie posiadają siedziby w naszym kraju lub ich istniejące struktury są niewystarczające na samodzielne zorganizowanie dużego wydarzenia, a także zagranicznych agencji incentive, które przyjeżdżają ze swoimi klientami do Polski. – Dla Polski zaczyna się teraz dobry czas – przed nami prezydencja w Unii Europejskiej oraz UEFA EURO 2012™. Te dwa wydarzenia z pewnością przyciągną wielu biznesowych turystów, którzy chwalą sobie polską gościnność, a przede wszystkim profesjonalizm firm DMC funkcjonujących na rodzimym rynku – mówi Seweryn Jakubiec, Operations Manager w Incentive Concept Poland. – Potwierdzeniem moich słów niech będzie zadowolenie pracowników amerykańskiego potentata w zakresie projektowania i produkcji wbudowanych półprzewodników – firmy Freeescale, dla której organizowaliśmy niedawno konferencję. Nasi goście byli pod wrażeniem jakości świadczonych usług, które ich zdaniem są na o wiele wyższym poziomi niż na przykład w Turcji, gdzie organizowali podobne wydarzenia poprzednio. Kontrahenci oczekują najwyższego poziomu usług, atrakcyjnych cen, komunikacji w języku angielskim i ciekawej oferty. Część przedsiębiorców w Polsce nadal ma problem ze zrozumieniem pojęcia obsługa klienta, dlatego okazja do współpracy z kontrahentem zagranicznym to może być cenna lekcja biznesu i okazja do poniesienia jakości swoich usług.  – dodaje Jakubiec. Poziom cen poszczególnych usług w Polsce ciągle jeszcze utrzymuje się na nieco niższym poziomie niż w krajach Europy Zachodniej – jest to jeden z naszych atutów, ale z pewnością nie jedyny. Zagranicznych kontrahentów kusi również bogactwo natury: góry, morze, jeziora i dzikie puszcze. Nie bez znaczenia jest coraz nowocześniejsza infrastruktura – coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, z potencjału zagranicznych klientów. Powstają liczne centra konferencyjne, kompleksy hotelowe, wyszukane restauracje, firmy cateringowe i wiele innych podmiotów, które wyczuły złoty, zagraniczny, interes. Dlatego zorganizowanie nawet niestandardowego wydarzenia w Polsce nie stanowi najmniejszego problemu. Polscy partnerzy są chwaleni również za kreatywność i nieszablonowe podejście do realizacji zleceń.   Krzysztof Michniewicz, Dyrektor Generalny ICP Group

źródło: www.incentive-concept.pl