Strona główna
/
Artykuły
/
Zapowiedź: 3.09 Szkolenie Komunikacja i emocje w pracy meeting plannera
Zapowiedź: 3.09 Szkolenie Komunikacja i emocje w pracy meeting plannera
Na zdjęciu: Komunikacja i emocje w pracy meeting plannera szkolenieJak rozwiązywać sytuacje konfliktowe? Jak podołać emocjonalnie wyzwaniom wiążącym się z pracą meeting plannera? Między innymi te kwestie przybliży podczas szkolenia organizowanego przez MPI Poland Chapter dr Tomasz Drożdż.
Zawód meeting plannera wymaga kreatywności, szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, mobilności oraz przyjęcia na siebie dużej odpowiedzialności. W pracę w branży MICE często wpisany jest stres i działanie w napięciu. Jak sobie z nimi poradzić? Organizowane 3 września br. w Poznań Congress Center szkolenie "Komunikacja i emocje w pracy meeting plannera" jest zwieńczeniem II edycji rocznego cyklu edukacyjnego, przygotowywanego przez MPI Poland Chapter w ramach projektu Meeting Professional Excellence Classes.
Prowadzący wrześniowe spotkanie dr Tomasz Drożdż – psycholog, trener i coach – pomoże uczestnikom znaleźć odpowiedzi m.in. na pytania: jak efektywnie komunikować się z naszymi współpracownikami, partnerami i dostawcami, kiedy pojawia się sprzeczność potrzeb, interesów, nierówny dostęp do zasobów, nieznajomość wzajemnych oczekiwań czy różnice osobowościowe. Podczas warsztatu słuchacze dowiedzą się, w jaki sposób sobie poradzić z emocjami, zmienić sposób myślenia i reagować w sytuacjach konfliktowych. Dr Drożdż w trakcie spotkania przybliży zagadnienie schematów, które stosujemy, i wyjaśni, jakie rezultaty przynoszą one w komunikacji. Wszystko po to, by dzięki pozyskanej wiedzy potrafić świadomie prowadzić skuteczny dialog, podnieść efektywność osobistą oraz zawodową.
Szkolenie "Komunikacja i emocje w pracy meeting plannera" ma charakter warsztatowy. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Więcej informacji o wydarzeniu, cenniku oraz prowadzonej rejestracji znajduje się na stronie Stowarzyszenia.
Następny artykuł