Hotel Windsor w podwarszawskiej Jachrance to kolejny obiekt, który odwiedziliśmy w ramach naszego cyklu. Łączy w sobie pałacową elegancję, nowoczesność wyposażenia i ciekawe otoczenie. Jak sprawdzi się na konferencje i eventy? Przekonajcie się i przeczytajcie naszą relację.
Lokalizacja: Malownicza okolica w pobliżu Zalewu Zegrzyńskiego
Hotel znajduje się w Jachrance w bliskiej odległości od Zalewu Zegrzyńskiego. Obiekt położony jest przy głównej drodze, gdzie funkcjonują liczne hotele i ośrodki wypoczynkowe. Otoczony jest leśnym terenem i ma komfortowe dojście nad wodę. Od mostu w Dębem dzieli go 4 km, a od centrum Serocka – 9 km. Z centrum Warszawy można tu wygodnie dojechać samochodem w ciągu 45 minut (38 km).
Wygląd: Pałacowo, ale nowocześnie
Obiekt to kilkubryłowy, trzypiętrowy budynek w stylu pałacowym, o jasnej elewacji. Architektonicznie zachowano proporcje między elegancją, funkcjonalnością a przepychem. W 2014 roku hotel przeszedł gruntowną modernizację, dzięki której wystrój wnętrz nabrał nieco większej nowoczesności i świeżości. Kolorystyka pomieszczeń zmieniła się na bardziej stonowaną i elegancką. Nie brakuje też oryginalnych, stylowych detali.
Sale konferencyjne: Ogromna powierzchnia, modułowość i dźwiękoszczelność
Organizatorzy spotkań mają do dyspozycji ogromne centrum konferencyjne, liczące aż 37 wielofunkcyjnych sal. Wszystkie sale są klimatyzowane i wyposażone w nowoczesny sprzęt audiowizualny. Zastosowane w obiekcie ściany przesuwne są wyjątkowo solidne i zapewniają dźwiękoszczelność zgodną z najsurowszymi normami. Sale na każdym z poziomów (poziom -1, parterze i 1. piętrze) mieszczą się obok siebie, umożliwiając wydzielenie odrębnych stref, niepołączonych z częścią sypialną.
W skrzydle parkowym znajduje się 8 widnych sal, mieszczących od 24 do 136 osób kinowo. Na parterze w budynku głównym dostępne są sale Lordów, Książeca, Grafa oraz Oranżeria. Sale Lordów i Oranżeria składają się z mniejszych modułów, które można swobodnie dzielić i łączyć, uzyskując różne powierzchnie. Łącznie mieszczą w ustawieniu kinowym nawet ponad 800 osób (Lordów) i ok. 150 osób (Oranżeria). Wszystkie sale na parterze budynku zajmują ponad 1100 mkw.
Na poziomie -1 mieści się 7 sal, przy czym największa jest Sala Royal zapewniająca komfortowe warunki na konferencję dla 300 osób. Pozostałe sale na tym poziomie mają powierzchnię 55 mkw. każda. Na pierwszym piętrze znajdują się dwie sale – Princessa na 180 osób i Mała Lady – na 50. Łącznie wszystkie sale konferencyjne zajmują ponad 2500 mkw. powierzchni. Hotel prezentuje bardzo dobry stosunek liczby miejsc konferencyjnych, noclegowych i wielkości powierzchni gastronomicznej względem siebie.
Pokoje: Duża baza noclegowa
Hotel oferuje 421 miejsc noclegowych. Wszystkie 175 pokoi i apartamentów odpowiada standardowi czterech gwiazdek – są elegancko urządzone, przestronne i czyste. Część hotelowa obiektu rozmieszczona jest w dwóch budynkach, połączonych łącznikiem, tak że można się przemieszczać między pokojami bez konieczności wychodzenia z budynków i pokonywania długich dystansów.
Restauracje i bary: Modułowa sala restauracyjna i przestronny klub
Restauracja Victoria serwuje dania kuchni polskiej i europejskiej w nowoczesnym wydaniu. Sala podzielona jest na dwie części – bankietową (z wykładziną) i parkietową (z drewnianym parkietem), z możliwością oddzielenia od siebie moblilną ścianą. Powierzchnię można zatem podzielić na dwie odrębne sale dla osobnych grup lub zorganizować bankiet w dużej, łączonej sali. Na mniej formalne spotkania, dyskoteki i integrację świetnie sprawdzi się klub na poziomie -1. Wyposażony jest w oświetlenie i nagłośnienie dyskotekowe oraz wydzieloną część taneczną. Przy klubie znajdują się trzy samodzielne salki w stylu VIP room, które mają osobne wejście z zewnątrz, ale są też połączone z klubem. Mogą być one również wykorzystywane jako sale konferencyjne.
Atrakcje i usługi: Rozległy teren zielony i własna marinaHotel jest otoczony rozległym i różnorodnym terenem rekreacyjnym, częściowo zalesionym, częściowo trawiastym oraz plażowym położonym nad Narwią. Dysponuje własną mariną. Goście mają do dyspozycji kręgielnię, stoły do bilarda, piłkarzyki i darta, znajdujące się w klubie. W sezonie wiosenno-letnio-jesiennym mogą również korzystać z parku linowego.
► Co wyróżnia obiekt konferencyjny:
Hotel o eleganckim wystroju i pałacowej architekturze, ale jednocześnie niebędący zabytkiem. Bardzo korzystny stosunek bazy noclegowej do konferencyjnej. Atrakcyjny, różnorodny teren zielony z dostępem do wody i własną mariną.
► Opinia serwisu konferencje.pl:
Hotel Windsor to obiekt idealny zarówno dla grup konferencyjnych, jak i na eventy, również plenerowe oraz różnego rodzaju imprezy motywacyjne. Malowniczo położony, dobrze skomunikowany z Warszawą, elegancki i oferujący dobrą kuchnię, z dużą bazą noclegową.